בקרוב: מחזור חמישי לאקסלרטור בתחום החינוך

ההשתתפות בתוכנית של MindCET מבית מטח מיועדת לצוותים המפתחים מוצרים טכנולוגיים לעולמות החינוך והלמידה, לפרויקטים בשלבים שונים - משלב המוצר הראשוני ועד למיזמים בוגרים, שמבקשים להיכנס אליהם

שנת לימודים טכנולוגית פורייה. צילום אילוסטרציה: BigStock

MindCET, מרכז החדשנות של מטח, הודיע היום (ב') על פתיחת ההרשמה למחזור החמישי של תוכנית המאיץ לסטארט-אפים בתחומי הטכנולוגיה לחינוך וללמידה (EdTech).

ההשתתפות בתוכנית מיועדת לצוותים המפתחים מוצרים טכנולוגיים לעולמות החינוך והלמידה, לפרויקטים בשלבים שונים – משלב המוצר הראשוני ועד למיזמים בוגרים, שמבקשים להיכנס בראשונה לעולם החינוך, או מצויים בו ומעוניינים להגדיל את פעילותם בו.

במסגרת האקסלרטור יקבלו היזמים, בין היתר, ליווי של צוות MindCET והמנטורים; פיילוטים עם משתמשים; פיתוח עסקי; מפגשים עם משקיעים, שותפים, לקוחות וגורמים נוספים בעולם ה-EdTech; והשתתפות באירועים בישראל ובעולם.

בימים אלה הסתיים המחזור הרביעי באקסלרטור, בו לקחו חלק שמונה מיזמים: WhatsDue – מערכת ניהול למידה ומשימות, ידידותית לתקשורת בין מורים, תלמידים והורים; Triventy – פלטפורמה למורים להוראה אינטראקטיבית; Songeek – אפליקציה למובייל ללמידת שפות באמצעות מוזיקה; פסיכומאסטר – פלטפורמה ללימוד קורס פסיכומטרי אונליין; Mathodix – פלטפורמה להוראת מתמטיקה, ששמה דגש על הדרך להגעה לפתרון התרגיל; FunTasKid – אפליקציית מובייל לביצוע משימות עבור ילדים עם ADHD והוריהם; Readoo – פלטפורמה לקריאה דיגיטלית, המאפשרת מיקוד או הרחבה במרחב הקריאה; ו-Naraview, שהופכת מאגרי מידע למשחק שמאפשר גילוי וקישור מידע תוך גלישה בוויקיפדיה (Wikipedia).

לדברי אבי ורשבסקי, מנהל MindCET, "תחום הטכנולוגיה לחינוך וללמידה הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים הלוהטים בעולם. במהלך השנה גייסו חברות EdTech כשני מיליארד דולר. כמו כן, נמשכת ההתעניינות של החברות המסורתיות באימוץ טכנולוגיות שכאלה לפנייה למערכות חינוך, ארגונים וללמידה אישית, של משתמשים פרטיים. בישראל קיים כר נרחב של חדשנות גם בתחום זה ואנחנו מנסים לחבר בין הצורך מהשטח ליכולות הטכנולוגיות, על מנת להצעיד את עולם החינוך והלמידה קדימה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים