מנכ"לית HPE נגד טראמפ: "מזכיר את היטלר"

דבריה של מג וויטמן נאמרו בכנס של תורמים למפלגה הרפובליקנית ועל פי מקורות כוונו לאוזניו של פול ראיין, יו"ר בית הנבחרים האמריקני

נפטרת ומוכרת. מג ויטמן. צילום: ויקיפדיה

מג וויטמן, מנכ"לית HPE, נחשבת לתורמת ותיקה ומשמעותית למפלגה הרפובליקנית. עם זאת, המועמד הנוכחי שלה לנשיאות, דונלד טראמפ, הוא קו אדום מבחינתה. על פי כמה מקורות, היא נשמעה במהלך כינוס סגור של תורמים למפלגה משווה בין המיליארדר הפרובוקטיבי ללא פחות מאשר אדולף היטלר ובניטו מוסוליני.

וויטמן כיוונה את דבריה לאוזניו של פול ראיין, יו"ר בית הנבחרים האמריקני, שהביע באחרונה את תמיכתו בטראמפ, אחרי חודשים שבהם ישב על הגדר והסתייג מהמהלך.

לפי מקורות שמצוטטים באתר פוליטיקו (Politico), וויטמן פנתה לראיין וניסתה להבין כיצד הוא יכול להצביע לאיל הנדל"ן מניו-יורק, שמספק שלל התבטאויות גזעניות וקסנופוביות. בשלב זה, טענו המקורות, היא השוותה את טראמפ לדיקטטורים הרצחניים של גרמניה ואיטליה.

בתשדיר טלוויזיה נגד המועמדת אמרה מנכ"לית HP כי "כבר הצהרתי בעבר שאני לא תומכת בטראמפ וזה לא השתנה בארבעת החודשים האחרונים".

הכנס בו, לפי הטענה, אמרה וויטמן את הדברים לראיין נערך על ידי מיט רומני, מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ב-2012. אגב, גם צ'רלס קוך, המיליארדר שתורם מדי קמפיין לרפובליקנים סכומי עתק, התנער בעבר מטראמפ והודיע כי לא יתמוך בו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים