גרסה חדשה לאינסטגרם כוללת קיצור דרך להעלאת תמונות וסרטונים ביישומי iOS

העדכון האחרון של אפליקציית הצילום החברתית מאפשר שיתוף מהיר וקל יותר, ישירות מספריית התמונות במכשירים של הענקית מקופרטינו, וכן מאפליקציות של שותפות צד שלישי

תוספות וחידושים. אינסטגרם

משתמשי iPhone ו-iPad יידרשו מעכשיו ללחיצה אחת פחות בכדי להעלות את התמונות שלהם לאינסטגרם (Instagram).

רשת שיתוף התמונות והסרטונים הודיעה על עדכון לגרסת 8.2 החדשה, שהופכת את השימוש ביישום לקצת יותר קל בעבור משתמשי iOS שמעכשיו יוכלו להעלות תמונות ישירות מכל אפליקציה המותאמת למערכת ההפעלה. בנוסף אמור עדכון אינסטגרם החדש לעצור את המחלוקות הרבות שעורר העדכון הקודם, שכלל גם עיצוב סמל חדש.

התוסף החדש הוא למעשה קיצור דרך לתפריט השיתוף של ה-iOS באפליקציות iOS, כולל אפליקציית התמונות המקורית של המערכת. משמעות הדברים היא שאין למשתמשים כבר צורך לפתוח את האינסטגרם, ללחוץ על לחצן המצלמה ולבחור את התמונה שברצונם לפרסם לאחר שצילמו אותה. מעכשיו אפשר יהיה להוסיף צילום גם באמצעות הקישור מהתפריט, אבל המשתמשים יצטרכו בכל זאת לעבור במסלול הישן אם יהיו מעוניינים להשתמש במסננים ולבצע בתמונה עריכה בטרם פרסומה.

למעשה התכונה החדשה הייתה צריכה להגיע לאינסטגרם כבר מזמן. יישומים אחרים כמו פליקר (Flickr), או Pocket וכן +Camera – כבר סיפקו הרחבות משלהם עוד בשנת 2014, לאחר שהושקו גם כלים בעבור מפתחים עם שחרורה של iOS 8.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים