אמן תטמיע מערכת של אינפורמטיקה במערך ה-DWH של JCC; ההיקף: מאות אלפי שקלים

מטרת ההטמעה היא לשפר את ניהול מערך ה-DWH בכדי לתמוך טוב יותר במערך ההפצה של JCC ● הפרויקט, שנמצא כעת בשלב היישום, צפוי להסתיים בעוד כשלושה חודשים

קבוצת אמן. פרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

אמן מחשבים תטמיע מערכת PowerCenter של אינפורמטיקה במערך ה-DWH (ר"ת Data Warehouse) של חברת הסיגריות JCC (ר"ת Jerusalem Cigarette Company). מטרת ההטמעה היא לשפר את ניהול מערך ה-DWH בכדי לתמוך טוב יותר במערך ההפצה של JCC. הפרויקט, שנמצא כעת בשלב היישום, צפוי להסתיים בעוד כשלושה חודשים. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

גרסת ה-PowerCenter המוטמעת ב-JCC הינה V8.6.1, והיא נועדה לאפשר גזירת נתונים מממספר מערכות, ביצוע טרנספורמציות מתאימות וטעינת הנתונים שעברו את התהליך למערכות ה-DWH של החברה.

לדברי ראמי קוטוב, מנהל ה-IT בחברת JCC, "מערך ה-DWH וה-BI שלנו מרכז נתונים רבים ולכן חשוב שיהיו לנו תשתיות בעלות רמת ביצועים גבוהות. הבחירה באינפורמטיקה היתה טבעית, בשל היתרונות הרבים שמצאנו, כגון אינטגרציה מהירה וקלה עם מערכי ה-DWH וה-BI והממשקים הקבועים בין המערכות. כאשר המערכת תעלה לאוויר, נוכל לנטר את השוק טוב יותר ולהתאים את ההפצה לצורכי השוק בצורה יעילה יותר".

ינאי מילשטיין, מנהל תחום אינפורמטיקה בקבוצת אמן, אמר, כי "בחברת JCC לא היה עד כה מערך BI אוטומטי והדו"חות להנהלה בוצעו באופן ידני. לאחר הטמעת כלי אינפורמטיקה תוכל החברה לקבל נתונים אפקטיביים כל העת ולנהל טוב יותר את מערך ההפצה שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים