AnyClip הופכת את תוכן הווידיאו שלכם לרלוונטי

האם שאלתם את עצמכם כמה פעמים אפשר לראות את אותו סרטון? איך מצליחים לנצל ערוץ וידיאו בתדירות יותר גבוהה מאשר בצורה חד-פעמית אחת לכמה חודשים? איך סטארט-אפים ללא תקציב גבוה יכולים לפנות בצורה שונה לקהל היעד שלהם? שימו לב!

גיל בקר, מנכ"ל AnyClip

כל חברה מכירה את התהליך בו מחליטים להכין סרטון וידיאו בו יתואר מוצר חדש או פעילות של החברה. הדבר כרוך בחשיבה ארוכה, ולבסוף – אחרי תהליך הכנה מייגע, יוצא הסרטון ומקבלים ממנו אפקט מוצלח ככל שהסרט הצליח להשיג. אך מה עושים אחר כך?

כמה פעמים אפשר לראות את אותו סרטון? איך מצליחים לנצל ערוץ וידיאו בתדירות יותר גבוהה מאשר בצורה חד-פעמית אחת לכמה חודשים? איך סטארט-אפים ללא תקציב גבוה יכולים לפנות בצורה שונה לקהל היעד שלהם?

AnyClip היא חברת סטארט-אפ מובילה בתחום ה-Video Adtech. לאחר גיוס של 21 מיליון דולר ממשקיעים ידועים כגון GTI Capital ,JVP ,Limelight Networks ו-Millhouse Capital של רומן אברמוביץ', החברה צומחת במהירות ומפתחת פתרונות המשלבים בין טכנולוגיה ייחודית, נסיון מוכח בתחום הפרסום, ושימוש בתוכן וידיאו פרימיום של אולפנים הוליוודיים גדולים ושל קבוצות ספורט מוכרות.

AnyClip

AnyClip

לדברי גיל בקר, מנכ"ל החברה, "הקמנו כאן משהו ייחודי. יש חברות שמפיצות תוכן וידיאו פרימיום ויש חברות שמפיצות פרסומות. אבל אין כמעט חברות שיודעות לשלב בין שני הדברים בצורה טכנולוגית כל כך גבוהה. כולנו לוחצים על 'דלג פרסומת', אבל זה רק מכיוון שהפרסומת לא מדברת אלינו".

"במקום למצוא דרכים לגרום לאנשים לצפות בפרסומות משעממות שמגיעות בסמיכות לתוכן מעניין, אנחנו מציעים גישה חדשה שמעלה את העניין על ידי שילוב בין הפרסומת לתוכן. ואכן, בדיקות שערכנו מראות שהצפייה למעלה ממכפילה את עצמה כתוצאה משזירת תוכן בתוך פרסומות".

צוות AnyClip. צילום: יח"צ

צוות AnyClip. צילום: יח"צ

בקר מסביר כי "כיום, חברות משקיעות מאות אלפי דולרים וחודשים רבים כדי ליצור פרסומת אחת עם חיי מדף קצרים מאוד באינטרנט. בדרך כלל הפרסומת נכונה לקהל יעד אחד ומפספסת קהלים נרחבים. אבל גם אם הפרסומת מתחילה עם ביצועים גבוהים, אין כמעט אף צופה שיתעניין בפרסומת פעם שנייה או שלישית".

"ספריית התוכן העצומה שלנו – למעלה מ-100 אלף קליפים המקוטלגים לפי 120 קטגוריות – מאפשרת לנו לקחת כל פרסומת וליצור ממנה עשרות פרסומות חדשות, כאשר כל פרסומת פונה לקהל יעד אחר באמצעות תוכן שמותאם לו", אומר בקר. "ובכל פעם שאנחנו מזהים ירידה בביצוע הפרסומת, אנחנו שולפים פרסומת חדשה מתאימה ומעלים בחזרה את העניין.  היכולת לשלב בין פרסומת לבין תוכן ממוקד משנה לחלוטין את כל כללי המשחק".

לדבריו, "הסוד בפרסום וידיאו הוא יצירת קשר רגשי עם הלקוח. בנינו במהלך השנים ספריית תוכן רחבה הכוללת קליפים מסרטים מוכרים של אולפני יוניברסל (Universal) ו-וורנר (Warner Bros), סדרות טלוויזיה ותוכן ספורט. הספריה ממופה על ידי מערכת מורכבת של מטה-דטה שמאפשרת לנו לשלוף תוך שניות ובאופן אוטומטי תוכן מתאים למטרות של כל קמפיין פרסומי ומותאם למשתמש. זה מאפשר לנו להשפיע על הצופה באופן משמעותי ביותר".

צוות AnyClip. צילום: יח"צ

צוות AnyClip. צילום: יח"צ

"אתגר גדול הוא גיוס אנשים וזה מכיוון שאנחנו לא מוכנים להתפשר ומגייסים צוות גדול שיוכל להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים מורכבים ולפתח מוצר ייחודי בתחום הוידיאו אד-טק. לשמחתי יש לנו צוות מנצח בהובלת ה-CTO, ואדים בלאניק, אדם שרשם עשרות פטנטים והוביל פיתוח מערכות מורכבות מאוד באמזון (Amazon) ובבלקברי (BlackBerry), וכרגע אנחנו מחפשים להרחיב את השורות."

AnyClip משלבת בין שלושה תחומים שמתפתחים במהירות מסחררת: תוכן פרימיום, פרסום באינטרנט וצפייה בוידיאו. היכולת לחדש בממשק בין תחומים אלה היא אינסופית.

נקודת מבט

AnyClip מאפשרת להפוך כל סרטון לשונה בעזרת שימוש בסרטונים מוכרים אשר מתאימים לתוכן של הסרטון, ובכך מייצרים שונות, רוכבים על גלי טרנדיות ואירועים מפורסמים ומאפשרים לקחת את אותו סרטון ולתת לו תצוגות שונות לאורך זמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים