יש לכם סטארט-אפ בתחום הספורט? בואו לאולימפיאדה!

ארגון HYPE Foundation והוועד האולימפי הישראלי השיקו פרויקט המיועד ליזמים ספורטיביים ותחרות, שהפרס לזוכים בה הוא הגעה למשחקים האולימפיים, שיתקיימו בקיץ בריו דה-ז'ניירו

להיכנס לקרביים של הספורטאים באולימפיאדת ריו 2016 - באמצעות Google Street View

ריו דה-ז'ניירו היא אמנם העיר שתארח את המשחקים האולימפיים, שיתחילו ב-5 באוגוסט, אבל כל העולם מתכונן לקראת האירוע כבר בימים אלה, ולא רק בכל מה שקשור לאימונים על מנת להשיג מדליה.

ארגון HYPE Foundation והוועד האולימפי הישראלי השיקו את פרויקט Top 50. לפי הארגון, הפרויקט "מיועד לסטארט-אפים בשלבי צמיחה המעוניינים לקבל חשיפה תקשורתית בינלאומית, היכרות עם משקיעים וליווי מהחברות המובילות בתחומי הספורט והטכנולוגיה כמו פומה (Puma), אנדר ארמור, פולר ומיקרוסופט (Microsoft), וכן הוועד האולימפי הבינלאומי".

כפי שניתן להבין מהשם, לתוכנית יתקבלו 50 חברות, שייבחרו על ידי ועדת שופטים שימנו אנשי גוגל (Google) ומיקרוסופט. במסגרת המסלולים שאותם מציעה התוכנית ישנו אחד שאף יאפשר לחברות המשתתפות בה להציג בתערוכת סטארט-אפים שתתקיים במהלך המשחקים.

במקביל לתוכנית, HYPE עורכת תחרות סטארט-אפים בינלאומית, שההרשמה אליה בעיצומה והפרס לזוכים בה הוא הגעה לריו בזמן האולימפיאדה. בארגון הסבירו כי "מכל אזור ייבחרו 10 מועמדים, שיצטרכו להציג בפני חבר שופטים בכיר ולהתחרות על ייצוגו במשחקים באולימפיים. המיזם הנבחר מכל אזור יציג את המוצר שלו מול פאנל מומחים בינלאומי בגמר הגדול, שייערך בריו".

אנשי HYPE והוועד האולימפי הישראלי. צילום: הוועד האולימפי הישראלי

אנשי HYPE והוועד האולימפי הישראלי. צילום: הוועד האולימפי הישראלי

המומחים הישראליים הם, בין השאר, אברהם גרנט, לשעבר מאמן צ'לסי ונבחרת ישראל בכדורגל, וגילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי הישראלי. חשוב לציין שהתחרות בארץ תתקיים ב-23 במאי, כך שאם אתם מאמינים שיש לכם סטארט-אפ שווה בתחום – כדאי שתזדרזו להגיש מועמדות.

אמיר רווה, מנכ"ל ומייסד Hype, אמר כי "בעוד שענפים אחרים בעולם נמצאים בחזית הקדמה הטכנולוגית, עולם הספורט סבל במשך שנים משמרנות יחסית. המטרה שלנו היא לשנות את התפיסה הזו. רק באחרונה היו שתי רכישות ענק של חברות ישראליות בתחום החדשנות בספורט והמגמה הזו עוד צפויה להתעצם. כמו כן, זיהינו שהתחום הזה יוצר חיבור חזק לקהילה, במיוחד לדור הצעיר, ולכן עשרות אלפי אנשים מרחבי העולם לוקחים חלק בפרויקט הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים