ארצות הברית: GizmoxTS הישראלית קיבלה אישור לרישום פטנטים

הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לארגונים להמיר לאינטרנט, סלולר וענן אפליקציות שנכתבו במקור למערכות מבוססות ארכיטקטורת שרת-לקוח ● ב-GizmoxTS מציינים כי מדובר בשוק של מיליארדי דולרים בשנה

פסח גלאון, מנכ"ל GizmoxTS וגליל סי אס

משרד הפטנטים האמריקני USPTO העניק מעמד של פטנט לטכנולוגיה של GizmoxTS, שמאפשרת לארגונים להמיר לאינטרנט, סלולר וענן אפליקציות שנכתבו במקור למערכות מיושנות, המבוססות על ארכיטקטורת שרת-לקוח. שווי השוק, על פי החברה, הוא מיליארדי דולרים בשנה.

מהחברה נמסר כי עד כה נאלצו ארגונים רבים לשכתב ידנית אפליקציות אלה, שפותחו לפני עשרות שנים ועדיין מהוות נדבך מרכזי בפעילות העסקית של הארגון. התהליך דרש משאבים רבים, היה יקר, ארוך ובמרבית המקרים נכשל בעמידה ביעדי תקציב ולוחות זמנים.

טכנולוגיית השכתוב הדיגיטלי של GizmoxTS מאפשרת המרה מהירה לפלטפורמות החדשות. העיקרון המנחה שלה, שבגינו ניתן האישור לפטנט, מתבסס על אלגוריתם חכם המאפשר "הבנה" מלאה של כל רכיבי מערכת המקור, תוך מיפויים והחלפתם אוטומטית ברכיבים המתאימים לפלטפורמת היעד. תהליך המיפוי מבוצע במלואו על ידי ארכיטקט תוכנה, שמפעיל את הטכנולוגיה בסביבת עבודה מבוקרת.

על פי GizmoxTS, עיקרון המיפוי והחלפת הרכיבים מבטיח איכות קוד וארכיטקטורת יעד המבוססים על ה-Best Practices המקובלים באפליקציות אינטרנט, ענן ומובייל. הטכנולוגיה מאפשרת קבלת מספר עדכוני גרסאות של האפליקציה המוסבת במהלך הפרויקט, כמו גם שדרוג מנגנוני ההגנה של מערכת היעד מפני תקיפות סייבר.

הטכנולוגיה מוצעת על ידי גליל סי אס מקיבוץ שמיר, חברה אחות ל-GizmoxTS, במודל TaaS (ר"ת Technology as a Service), והיא אומצה על ידי מספר ארגונים הנמנים על קבוצת הפורצ'ן 500 (Fortune 500) בארצות הברית.

פסח גלאון, המשמש כמנכ"ל הן של GizmoxTS והן של גליל סי אס, אמר כי "בתוך זמן קצר תהפוך הטכנולוגיה של GizmoxTS לסטנדרט דה פקטו בתעשיית ה-Legacy Modernization".

"המודל העסקי של גליל סי אס יאפשר לנו להפוך את אצבע הגליל מאזור המבוסס על חקלאות ותעשייה מסורתית לעמק הסיליקון נוסף במדינה, המספק תעסוקה בתחום ההיי-טק לצעירים מקריית שמונה ומהקיבוצים באזור", ציין גלאון.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קיבוצניק

    GalilCS חברה כושלת שנידונה למוות! החברות היום מעדיפות לייצר from scratch והן ועושות זאת במהירות, מאשר להביא קוד לחברה שלא יודעת קוד, ומחזירה תוכנות דפוקות עם מלא באגים.

אירועים קרובים