EMC השיקה שירות אחסון גלובלי בענן

שירות ה-Virtuestream Storage cloud מגיע אחרי בחינה מדוקדקת של בסיס הלקוחות, והוא תוכנן כך שיוכל לתמוך בטווח רחב מאוד של מקרי שימוש

צ'אד סקאץ', נשיא חטיבת הפלטפורמות המתכנסות ב-EMC. צילום: פלי הנמר

במאי 2015 הודיעה EMC על רכישת וירטוסטרים (Virtustream) ב-1.2 מיליארד דולרים.

וירטוסטרים היא ספקית שירותי ענן ותוכנה ברמת האנטרפרייז שהמומחיות שלה היא בהעברה של אפליקציות קריטיות לענן וניהולן בו. פלטפורמת ה-xStream של החברה, והתשתית כשירות (IaaS) שהיא מספקת, עונה על הצרכים של חברות גדולות, ספקי שירות וסוכנויות ממשלתיות בכל מה שקשור ליעילות, אבטחה, תאימות, תוצאות וניהול עלויות בהתאם לצריכה. כמובן שהאפליקציות אותן היא מנהלת עבורן, יכולות לשבת בענן, בין אם פרטי, ציבורי או היברידי.

בכנס EMC World הנערך בימים אלה בלאס וגאס, הביאה החברה האם את וירטוסטרים לקדמת הבמה, עם השקת שירות ה-Virtuestream Storage cloud, שירות אחסון גלובלי המיועד לחברות הגדולות ביותר בשוק.

המוצר החדש מגיע אחרי בחינה מדוקדקת של בסיס הלקוחות, ובנוסף לתמיכה שלו ב-web scale object storage, הוא גם מספק הרחבה חלקה לענן עבור אחסון מקומי של EMC, כך שהוא משתלב באקו-סיסטם הכולל, וכמובן שהתמיכה הכללית של EMC תקפה גם לגביו. בחברה מספרים שהוא תוכנן, כך שהוא יוכל לתמוך בטווח רחב מאוד של מקרי שימוש.

חיפוש תמידי אחר אסטרטגיות הגיוניות

רודני רוג'רס, המנכ"ל של וירטוסטרים, דיבר על הבמה ביום הראשון של הכנס, והסביר על החשיבות של המוצר בפורטפוליו הכללי של EMC. "חברות גדולות מייצרות כמויות הולכות וגדלות, בקצב אקספוננציאלי, של מידע, והן מחפשות כל הזמן אסטרטגיות הגיוניות יותר מבחינת העלות שלהן לשמירת גיבוי לטווח ארוך, כמו גם אחסון ארכיבים. בנוסף הן מבקשות למצוא פלטפורמות גמישות וניתנות להרחבה עבור אפליקציות דטה שהן נייטיב לענן, וכמובן חשוב שגם פלטפורמות אלה יהיו אפקטיביות מבחינת העלות שלהן. אחסון בענן של וירטוסטרים יספק את הפלטפורמה הזו".

EMC עצמה הכריזה על על התוספת החדשה לפורטפוליו מוצרי הענן שלה, ה-native hybrid cloud, או כמו שהיא קוראת לו – ה-NHC. אז מה זה בעצם אומר?

המוצר מאפשר פריסה של פלטפורמה למפתחי אפליקציות קלאוד נייטיב ושירותי תשתיות תוך יומיים. כמו כן, הוא מאפשר אינטגרציה בין הפלטפורמה של פיבוטל (pivotal) לתשתית כשירות של של EMC ו-VMware – מה שיוצר פלטפורמה מוכנה לשימוש ופשוטה.

ב-EMC מייעדים את המוצר ללקוחות שהבינו שהם חייבים לעבור לדור הבא של קלאוד נייטיב, וכל מה שקשור לאינטגרציה, תמיכה והמשכיות של העניין הזה גוזל משאבים רבים מדי. תהליך הפיתוח והפריסה של אפליקציות חדשות בענן, דבר שמהווה את הבסיס של ה"העסק הדיגיטלי החדש", יהפוך גם הוא למהיר הרבה יותר באמצעות ה-NHC.

צ'אד סקאץ', נשיא חטיבת הפלטפורמות המתכנסות (converged platforms) ב-EMC, הסביר את המחשבה שעומדת מאחורי המוצר. "בכלכלה הדיגיטלית החדשה, חדשנות ואג'יליטי הן התכונות החשובות ביותר. עסקים מייחדים את עצמם דרך חדשנות רציפה ואספקת שירותים אג'ילית. לנסות ולבנות, להגדיר ולתחזק את הפלטפורמות האלה, שבנויות על אלמנטים משתנים – זה בזבוז מוחלט של המשאבים, ואפשר לנצל אותם במקום אחר, בוודאי כש-EMC השקיעה במאות רבות של שעות של מהנדסים כדי שייצרו פלטפורמה מוכנה לשימוש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים