גוגל רכשה חברה שמציעה מדריכים לשימוש בשירותי הענן שלה

Synergyse מתיימרת ללמד אנשים, ובעיקר משתמשים שמשלמים לגוגל, להוציא את המיטב מ-Google Apps ● סכום הרכישה לא נמסר

מדריכה על Google Apps - ונרכשה על ידי גוגל. Synergyse

גוגל (Google) הודיעה כי רכשה את הסטארט-אפ Synergyse, שתחום ההתמחות שלו מותאם בדיוק לחברת הענק: הנרכשת מציעה מדריכים מונחים לשימוש ביישומים השונים שמציעה גוגל בענן. סכום הרכישה לא נמסר.

מדובר במדריכים בשיטת צעד אחר צעד שמטרתם ללמד אנשים, בעיקר משתמשים שמשלמים עבור שירותי Google Apps, להוציא את המיטב מהיישומים מבוססי הרשת שמתחרים בערכות ה-Office של מיקרוסופט (Microsoft).

היתרון של ההדרכות הללו הוא בכך שהן מתעדכנות כל הזמן ביכולות ובתכונות החדשות שמוסיפה גוגל ליישומים שלה, וכן בעובדה שהן מספקות הדרכה אפילו לדברים הפשוטים ביותר, כולל שליחת דואר ב-Gmail. ההדרכה בנויה בתוך הממשק של יישומי גוגל ומשתמשת במודולים של טקסט וקול כדי לספק את הנדרש, כשהמשתמשים יכולים לבצע חיפוש אחר המודול לו הם זקוקים.

לפי גוגל, הסיבה לרכישת Synergyse ומערכות הלמידה שלה היא שהלקוחות שעוברים את ההדרכות שלה משתמשים בכ-35% יותר ביישומי גוגל מאשר משתמשים שלא נהנים מהשירות, ובמיוחד בחברות.

גוגל טוענת כיום לשני מיליון משמשים עסקיים משלמים ביישומים שלה. היא מתכוונת להרחיב את השירות שהחברה אותה רכשה מציעה ללקוחותיה, וזה אמור להפוך מאוחר יותר לחלק אינטגרלי מהיישומים שלה. בינתיים, כל אחד יכול להוריד את המדריכים כהרחבה לכרום (Chrome).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים