מלם-תים יישמה מודול KM במוקד השירות ובמוקד הטכני של בנק לאומי; ההיקף: מאות אלפי ש'

היישום שהוטמע במוקד השירות של הבנק מכיל מנוע חיפוש, וכולל אפשרות לשליפת ידע מהירה, סימולטורים, ניהול תהליכים ומסמכים, ומודול הרשאות ● היישום שהוטמע במוקד הטכני מיועד לטפל בפניות שנפתחו במערכת ה-CRM, ולתעד את המסמך שנמסר ללקוח בלחיצת כפתור ● ששון מרדכי, ראש אגף ייצור וסגן ראש מת"מ בבנק לאומי: "קיבלנו מערכת יעילה המסייעת במתן השירות ללקוחות הבנק ולעובדיו באופן הטוב ביותר"

מלם-תים הטמיעה מערך ניהול ידע במוקד השירות ובמוקד הטכני של בנק לאומי. היישום שהוטמע במוקד השירות של הבנק מכיל מנוע חיפוש, וכולל אפשרות לשליפת ידע מהירה, סימולטורים, ניהול תהליכים ומסמכים ומודול הרשאות, המאפשר צפייה של קהלי יעד שונים בחלקים שונים של מסמך אחד. היישום שהוטמע במוקד הטכני מיועד לטפל בפניות שנפתחו במערכת ה-CRM, ולתעד את המסמך שנמסר ללקוח בלחיצת כפתור. התהליך כולו מתבצע ללא הקלדה של נציג השירות, דבר שאמור לחסוך זמן יקר. היקפו המדויק של הפרויקט, שמבוסס על מוצר של KANA, לא נמסר לפרסום, אך גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

בנוסף לפונקציות הללו, מערך ניהול הידע החדש כולל גם ניהול משובים חכם, מערכת לשליחת הודעות מסוגים שונים לצוותים במוקד, כלים לניהול מוקד השירות, וכן מערכת ליצירת תדריכים, שאלות ודו"חות רחבים על פעילות הנציג במערכות השונות.

ששון מרדכי, ראש אגף ייצור וסגן ראש מת"מ בבנק לאומי: "היישומים, הן  במוקד השירות והן במוקד הטכני, הינם חלק ממערכות תומכות במוקדי שירות הלקוחות, ומהווים חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית ה-IT שלנו בכללותה. הפרויקט בוצע על ידי צוות מלם-תים במקצועיות רבה, ובסיומו קיבלנו מערכות יעילות המסייעות במתן השירות ללקוחות הבנק ולעובדיו באופן הטוב ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים