ברוקייד רוכשת את רוקוס וויירלס תמורת 1.2 מיליארד דולר במזומן

מדובר בשתי חברות שכנות שמשתפות פעולה מזה כמה שנים במטרה לספק פתרונות משלימים בחבילה אחת ללקוחות משותפים

ברוקייד קומיוניקיישן סיסיטמס ורוקוס וויירלס

ברוקייד קומיוניקיישן סיסיטמס (Brocade Communications Systems), הידועה כיצרנית מערכות אחסון רשת חכמות לארגונים גדולים, הודיעה על רכישת רוקוס וויירלס (Ruckus Wireless) תמורת 1.2 מיליארד דולר במזומן.

רוקוס, המיוצגת בארץ בידי גטר-טק, היא יצרנית של ציוד תקשורת אלחוטי חכם המיועד לשימוש בארגונים גדולים וכן בספקיות תקשורת.

מדובר בשתי חברות שכנות שמשתפות פעולה מזה כמה שנים במטרה לספק פתרונות משלימים בחבילה אחת ללקוחות משותפים. מבחינת ברוקייד מדובר בצעד של הרחבת פורטפוליו פתרונות התקשורת שהיא מציעה, כשגם חברות אחרות בתחום שלה ביצעו מהלך דומה בשנים האחרונות – של רכישת יצרנית המתמחה בתחום האלחוטי – כולל סיסקו (Cisco) ו-HP.

במהלך השנים האחרונות ביצעה ברוקייד מהלכים שהרחיבו את ההיצע שלה. כעת, מעבר לאספקת חומרה ותוכנה עבור מערכות אחסון, היא פועלת גם בתחומי רשתות אחרים כולל נתבים ומתגים, תחומים בהם היא מתחרה בחברות כמו סיסקו, דל (Dell) יבמ (IBM) ועוד.

הרכישה של רוקוס תאפשר לה להיכנס לתחומים מעט אחרים, מכיוון שזו מציעה פתרונות רבי עוצמה שמיועדים לפרויקטים בסדר גודל גדול במיוחד – מעבר לארגונים, ספריות רשת בפס רחב וספקיות מובייל. רוקוס יודעת גם לספק פתרונות Wi-Fi במקומות כמו אצטדיונים ומרכזי קניות גדולים.

"הנחנו את הפיסות במקום בפורטפוליו שלנו כדי לאפשר לחברות לעבור בהצלחה לעולם העסקים הדיגיטלי, ורוקוס היא פיסה מאוד חשובה", אמרה מנהלת השיווק הראשי בחברה, כריסטין הקארט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים