רונן זרצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט – פורש

זרצקי, חבר הנהלה בכיר בחברה, הודיע כי יפרוש מתפקידו בסוף השנה, לאחר 10 שנים בה ● הוא הוביל בישראכרט שורה של מהלכים טכנו-עסקיים שהביאו אותה להצלחות בינלאומיות

אל"מ (מיל') רונן זרצקי, לשעבר מפקד ממכ"א.

רונן זרצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט, יפרוש מהחברה בסוף השנה לאחר 10 שנים בה. טרם ידוע מי יחליף אותו בתפקיד.

בתקופת כהונתו בישראכרט הוביל זרצקי שורה של מהלכים טכנו-עסקיים שהביאו את החברה לחזית החדשנות ולהישגים יוצאי דופן בקנה מידה בינלאומי.

זרצקי הינו מבכירי המנמ"רים בישראל, נבחר שלוש פעמים בעשור האחרון למנמ"ר מצטיין מטעם אנשים ומחשבים והביא את יחידת המחשוב אותה הוביל לשורת פרסים על הצטיינות בתחומי הפעילות השונים.

יצוין כי זרצקי, שפרש לפני 10 שנים מצה"ל כאלוף משנה לאחר 25 שנות פעילות במערך המחשוב הצה"לי, הוביל את מערך המחשוב של ישראכרט תחת ארבעה מנכ"לים. לצד כל זאת הוא הקפיד בתקופה זו להיות מעורב בקהילת המנמ"רים כגורם מרכזי משפיע, וגילה מעורבות פעילה בתחומי הרווחה בישראל.

מערכת אנשים ומחשבים לא השיגה את תגובתו או את תגובת החברה.

פרישות נוספות במגזר הפיננסי

פרישתו של זרצקי מצטרפת לפרישות של מספר בכירים אחרים בחברות האשראי ובמגזר הפיננסי ככלל. כך, אשר רשף הוותיק פרש מלאומי קארד ובמקומו מונה מאיר אהרוני, המנמ"ר לשעבר של פרטנר. רונן הורוביץ, מנמ"ר כאל, הודיע על סיום תפקידו לטובת תפקיד מנמ"ר הבורסה, במקומו של אלדד הרשטיג, שהודיע גם הוא על פרישתו.

כעת נותרו שני תפקידים פנויים: מנמ"ר ישראכרט ומנמ"ר כאל. זרצקי, בעל ניסיון רב בתחום, יכול להיות מועמד טבעי לתפקיד – אם ירצה בו, כמובן.

הזעזועים הללו מתפרשים על ידי מומחים בענף כחלק מהשינויים שאמורים לעבור על שוק חברות האשראי, על רקע הכוונה של בנק ישראל להפריד את הבעלויות עליהן מהבנקים. ההחלטה הזו תייצר מציאות חדשה לגמרי בחברות האשראי ותעמיד בפני המנמ"רים אתגרים טכנולוגיים חדשים.

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לאה זרצקי

    הסבא האלוף בעולם!!!!!!!!!!!!! אין כמוהו במדינה אני מעריצה אותו הכי הכי תודה רבה רבה!!!!!!!!

  2. עובד נוסף

    בצורה שווה? דאג רק לו ולאנשיו. מנהל גרוע שחושב שהוא בצבא. אין לו מושג בדיגיטל וגרוע מזה קידם חברה שלו מהצבא שבקושי מתפעלת אייפון לתפקיד אחראית דיגיטל ו BI. לא פלא ששני התחומים האלה נהפכו שוליים במערכות מידע.

  3. ד.

    רונן זריצקי,איש עשוי זהב. כל כולו חסד וטוב. היה סמנכ"ל מעולה שהוביל את ישראכרט למקומות גבוהים. התייחס לכל העובדים שווה בשווה. תורם לקהילה רבות מזמנו ואף מכספו. מבחינתי אבידה לישראכרט כמו לכולם. התגובה למעלה מייצגת אדם פרטי ממורמר. עלה והצלח רונן!

  4. עובד ישראכרט

    הצחקת אותנו זרצקי שלח לך את כתבה על עצמו בעטו בו וחבל שלא בעטו בו קודם לא עשה כלום חסר הבנה בעולם הגידטל

אירועים קרובים