AppsFlyer: מודדים את הקמפיינים שלכם במובייל

הכירו סטארט-אפ הרצלייני המאפשר למשווקי אפליקציות למדוד ולהשוות את יעילות הקמפיניים שלהם ● למעשה יש לחברה את היכולת לזהות בדיוק איזו פעילות שיווקית גרמה למשתמש להוריד את היישום

חברות רבות מנסות להשיג משתמשים בעלויות גבוהות מאוד, אך כיצד ניתן לדעת איך לבצע את הקמפיינים האלו בצורה הנכונה? לאיזה קהל לפנות? איך ניתן להגיע לקהל שישתמש פעמים רבות באפליקציה שלנו? גידול מהיר במחיר כלכלי נכון, יכול לחרוץ גורלות של חברות ויכולתם לייצר מודל הכנסות משתלם.

AppsFlyer מהרצליה היא מובילה עולמית בתחום הדטה והאנליטיקס לאנשי שיווק במובייל. החברה מאפשרת למשווקי אפליקציות למדוד ולהשוות את יעילות הקמפיניים שלהם, ורק ב-2015 הסתכמה פעילות זו, שנמדדה על ידי AppsFlyer, בלמעלה מארבעה מיליארד דולר.

לדברי רן אברהמי, סמנכ"ל השיווק של החברה, "בדיוק כפי שישראל היא מובילה עולמית בתחום המובייל, כך AppsFlyer היא מובילה עולמית בטכנולוגיה של Mobile Attribution Analytics, שזו בעצם היכולת לזהות בדיוק איזו פעילות שיווקית גרמה למשתמש להוריד אפליקציה. לכן, כנס המובייל בברצלונה הוא מבחינתנו הבמה ב-ה' הידיעה להציג לראווה את החברה שלנו ואת מקומנו באקו-סיסטם".

בכל נושא התחרות בשוק, מסביר אברהמי כי "תחום ה-Mobile Attribution Analytics הוא אחד התחומים הכי חמים בתעשייה, מבחינת קצב צמיחה. התחרות בחנויות האפליקציות היא מטורפת. מאוד מאוד קשה היום להשיג יוזרים בצורה אורגנית ולכן כדי שמישהו ישים לב אליהן – בעלי האפליקציות צריכים להשקיע בפרסום ושיווק".

"כשהתחרות כל כך אינטנסיבית, המחירים עולים ולכן משווקים חייבים להסתמך על דטה ומדידה מאוד עמוקה של הפעילויות שלהם כדי לדעת בדיוק איפה כדאי להשקיע ואיפה לא", הוא אומר. "AppsFlyer נמצאת בדיוק שם ומראה למשווקים אנליטיקות שמאפשרות להם להשוות ביצועים של מקורות, ערוצים וקמפיניים שונים ובכך לגרום להם להיות הרבה יותר יעילים בניהול התקציבים שלהם".

לגבי התוכניות לעתיד אומר אברהמי כי "רק בשבוע שעבר החלה החברה בהסתערות על השוק האירופי עם פתיחת שני משרדים חדשים בלונדון וברלין – בכך הגיעה החברה ל-10 סניפים ברחבי העולם (הרצליה, סן פרנסיסקו, ניו יורק, בייג'ינג, בנגקוק, בנגלור, סיאול וטוקיו). כחברת דטה גלובלית AppsFlyer פרסמה שני מחקרים מקיפים שעסקו בעולם השיווק במובייל וזכו לתהודה רבה וסיקור נרחב בתקשורת העולמית".

להתפתח באופן אישי ומקצועי

כמו כן, הוא אומר, "כחברה שצומחת בקצב מאוד מהיר תוך כדי התרחבות גלובלית, השקנו לאחרונה תכנית חדשנית שמאפשרת לעובדים להחליף משרדים לתקופה. כך העובדים יכולים לחוות באופן ישיר סביבות עסקים שונות בהן החברה פועלת, תוך חיבור לשוק מקומי על כל היבטיו. בצורה כזו הם עוזרים לצוות המקומי, בעוד הוא עוזר להם, ובכך מאפשר להם להתפתח באופן אישי ומקצועי".

אורן קניאל, מייסד ומנכ"ל AppsFlyer. צילום: יח"צ

אורן קניאל, מייסד ומנכ"ל AppsFlyer. צילום: יח"צ

אורן קניאל, מייסד ומנכ"ל החברה, מוסיף ואומר כי "AppsFlyer תמשיך השנה לבסס את מעמדה בשוק ה-Analytics למפרסמים, תוך המשך פיתוח פתרונות טכנולוגיים במספר רב של תחומים כגון מניעת הונאה בפרסום, מדידת החזר על ההשקעה (ROI), ויכולת לזהות פעולות של אותו משתמש על פני מכשירים שונים".

לדבריו, "הצבנו לעצמנו יעד אגרסיבי להכפיל את מספר העובדים. אנו גם עומדים לפתוח משרד חדש בארגנטינה, כדי לתמוך בביקוש שאנו חווים באמריקה הלטינית, שיצטרף למשרדים החדשים שפתחנו לאחרונה בברלין ולונדון".

נקודת מבט

AppsFlyer נכנסים בחכמה רבה בטווח בין חברות שרוצות לקנות משתמשים דרך קמפיינים ובין החברות שמציעות את הקמפיינים ונותנות להן את כל הניתוחים להגיע לאלה היעילים. יכולת הראיה הרחבה שהם מציעים, מעמידה אותם בנקודת חוזקה שחשובה לצדדים בעניין – אלה שמשיגים את הטראפיק, ואלה שרוצים בטראפיק הנכון עבורם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים