איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי: "2010 תהיה שנת הפריצה של ה-IT המקומי"

"בשנה הבאה תימשך העלייה במגמת השימוש בתוכנה כשירות - SaaS - ובאספקת יכולות IP", אמר בנבנישתי בכנס System שנערך הבוקר (ב') בהפקת אנשים ומחשבים ● לדבריו, "במשבר הכלכלי היה מימד מוזר, והיו בו יותר חששות מהמיתון מאשר המיתון עצמו" ● לעומת זאת, הוא הוסיף, כי ברבעון הנוכחי הוא מזהה יציאה מהמשבר וכי "מנמ"רים יוצאים לפרויקטים, מעזים יותר מבעבר וחוששים פחות"

"במשבר הכלכלי היה מימד מוזר, והיו בו יותר חששות מהמיתון מאשר המיתון עצמו. מנמ"רים חששו, ובצדק, לצאת להרפתקאות מיחשוב באמצעות פרויקטים יקרים. אנחנו מעריכים, כי 2010 תהיה שנת הפריצה של ה-IT המקומי" – כך אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי.

בנבנישתי דיבר בפתח כנס System שערכה החברה הבוקר (ב') בטראסק שבנמל תל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים. הכנס הופק על ידי קבוצת אנשים ומחשבים, והוצגו בו מגוון הפתרונות הטכנולוגיים שאותם מייצגת ומטמיעה בזק בינלאומי בעולם התשתיות והמערכות, בקרב מערכי IT ארגוניים.

לדברי בנבנישתי, "החל מהרבעון הנוכחי, אנו מזהים בשוק בכלל ובקרב לקוחותינו בפרט את היציאה מהמשבר הכלכלי. מנמ"רים יוצאים לפרויקטים, מעזים יותר מבעבר וחוששים פחות".

הוא הוסיף, כי המגמה התופסת תאוצה בצורה הרחבה ביותר בכלל עולם המיחשוב היא השימוש בתוכנה כשירות, SaaS. "על מנת להטמיע מערכת ERP או מערכת CRM לא נדרש להשקיע עשרות או מאות אלפי דולרים כבעבר", אמר. "המנמ"ר יכול לרכוש את המערכות הללו ומערכות אחרות כשירות, למשל דרך חוות השרתים של בזק בינלאומי, ולא כנכס".

בנבנישתי הוסיף, כי "ארגונים ממשיכים ומשקיעים בפתרונות בתחום מיחשוב ענן, פרויקטי וירטואליזציה וכן בהמשך בניית מערכי גיבוי ואחסון. אחת ההתמחויות שלנו היא באספקת פתרונות מיחשוב ענן שנותנים מענה הן בצד מערכות היצור והן בצד סביבת ה-DR של הארגון. בזק בינלאומי מתמחה באספקה כוללת של פתרונות IT עם מיטב הספקיות בשוק, ובתוכם – פתרונות סיסטם".

לדבריו, "ארגוני SMB רוצים ויכולים לקבל את אותן יכולות ICT שיש לארגוני אנטרפרייז גדולים. זיהינו את המגמה הזו לפני שנתיים ונערכנו לקראתה. ב-2010, אספקת יכולות IP, לצד תוכנה כשירות, הן מגמות שתמשכנה ותצבורנה תאוצה". בנבנישתי הוסיף, כי "אנו מובילים את כל ההתרחשויות וההתפתחויות שקרו בשנתיים האחרונות בעולם הווירטואליזציה, בשל הניסיון שאנו רוכשים עם חוות השרתים. השילוב של בזק בינלאומי בעולם התשתיות והמערכות מנפק לנו יתרון משמעותי מול מתחרינו: יש לנו יכולת לספק את התשתיות הנדרשות ליצירת מערך IT במודל מיחשוב ענן, יחד עם פרויקטי וירטואליזציה ואספקת שירותים מנוהלים".

צילום ועריכת וידיאו: גיא רז

היבט נוסף, לדברי בנבנישתי, הוא היותה של בזק בינלאומי ספקית תקשורת. "השקת התשתיות של הפס הרחב מאפשרת לספק זאת לכל הלקוחות, גדולים וקטנים, לרבות הארגונים שבעולם האנטרפרייז. אנו מחברים את הרובד התשתית יחד עם רובד התקשורת. זה כוחנו כספקית תקשורת", אמר.

"אנו בחברה משוכנעים, כי שנת 2010 תהיה שנת הפריצה של ה-IT בכלל והשוק המקומי בפרט, ובתוך המיחשוב – עלייה במגמת ה-SaaS", סיכם. "בכוונתנו לנצל את המגמה הזו, ואנו מחכים לשנה הבאה בכיליון עיניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים