טוויטר בוחנת כלי סטיקרים חדש

אוהבים מדבקות? בא לכם לשלב אותן בתמונות שאתם משתפים אונליין? הרשת החברתית המצייצת מעוניינת לברר זאת ועורכת מבחנים לכלי שאם יצליח ישמש לקישוט תמונות וסרטונים

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter) שוקלת מוצר חדש שהיא מכנה "Stickers", שיאפשר לכם להוסיף אימג'ים לתמונות לפני שתצייצו אותן. למעשה היא מציעה כבר דבר דומה עם אפליקציית הצילום לסלב-בלבד שלה, המכונה Twitter Camera.

מה שאולי מעניין יותר מהמדבקות, הוא שטוויטר אומרת כי התכונה תאפשר לכם "לראות מה משתמשים אחרים מרחבי העולם עשו עם אותה מדבקה" וגם "תציע תמונות אשר תוכלו לערוך ולפרסם לצורך השתתפות בשיחות טרנדיות ובחדשות מרעישות", מה שעשוי אולי ליצור מעין קו ממים מסוג חדש.

מאיפה תקבל טוויטר את התמונות האלו ואיך היא תקבע על אילו מהן להמליץ – כל הפרטים האלו עדיין לא ידועים, וזאת משום שהמידע על המוצר מגיע ממבחן שהחברה מפעילה עם חלק מהמשתמשים כדרך לגייס משוב על Stickers (וגם על השם שלה). "אנו חוקרים תמיד דרכים חדשות להפוך את טוויטר ליותר אקספרסיבי", אמר דובר החברה ל-Re/code.

לספק כיף נטו

אפשרות אחת לאופן שבו ההצעות לתמונות יעבדו היא שטוויטר תסווג תמונות המבוססות על המדבקות שאליהן הן משויכות. לכן, אם משתמש ישתף תמונה עם מדבקת לב, למשל, הוא עשוי לראות תמונות נוספות הכוללות את מדבקות הלב. אבל כל זה רק תיאורטי, בעיקר משום שלא ידוע בכלל עד כמה רחוק יגיע המוצר הזה והאם בכלל יגיע אי פעם לידי המשתמשים.

מה שכן ידוע הוא שלטוויטר חשוב שמשתמשיה ירבו לשתף תמונות וקטעי וידיאו על ציר הזמן שלהם. החברה מעודדת את זה כבר בהרבה דרכים על ידי הקפצת רול המצלמה שלכם במקום המקלדת של הטלפון בעת ההתחברות לטוויטר בנייד, או הצעת תצוגות מקדימות של תמונת וסרטוני וידיאו. בנוסף, ציוצים עם תמונות נוטים לעורר יותר ציוצי תגובה ומעורבות. אז זה לא יהיה מפתיע אם טוויטר תתחיל להצביע על כך שמשתמשיה מפרסמים יותר תמונות.

טוויטר אינה החברה הראשונה שעוסקת בתכונת מדבקות. פייסבוק (Facebook) מאפשרת כבר מזה זמן די נכבד להוסיף מדבקות לתמונות המתפרסמות בה. בסנאפצ'ט (Snapchat) מאפשרת להוסיף סמלי אימוג'י לתמונות ולקטעי וידיאו, ואלו נראים דומים להפליא למדבקות.

קישוט התמונות שלכם אמור לספק כיף נטו, לכן סביר להניח שטוויטר מנסה למצוא יותר חן בעיני משתמשי המיינסטרים. בהיותה רשת בוטיק במובנים רבים, זה ללא ספק עומד להיות אחד האתגרים הגדולים ביותר שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים