פירמיד אנליטיקס מגייסת 30 עובדים למרכז המו"פ ברמת גן

החברה מגייסת מהנדסי BI, מדעני נתונים ומפתחים בכירים בתחום הג'אווה, וצפויה להגדיל את מצבת כוח האדם שלה בישראל כמעט בחצי

מחפשת יחס. פירמיד אנליטיקס. צילום: יח"צ

פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics), יצרנית פלטפורמות בינה עסקית לתאגידים, הודיעה כי היא מגייסת 30 עובדים למרכז המו"פ שלה ברמת גן. בכך צפויה החברה להגדיל כמעט בחצי את מצבת כוח האדם שלה בישראל, שעומדת כיום על 70 עובדים. החברה מגייסת מהנדסי BI, מדעני נתונים ומפתחים בכירים בתחום הג'אווה (Java).

לדברי עמרי קוהל, מייסד ומנכ"ל החברה, "אנו מחפשים את הטובים ביותר למחלקת המו"פ שלנו כדי להרחיב את מאגר הכשרונות והמיומנות בטכנולוגיות נוספות. מדובר בחברה עם אוירה משפחתית, הנמצאת כל הזמן בשלבי פיתוח והתרחבות. המטרה שלנו להיות מהחברות הישראליות המבוססות שנשארות כאן, מעסיקות מאות ואף אלפי עובדים. אנו רוצים לשמור על פירמיד אנליטיקס כחברה ישראלית עם מו"פ מקומי וזרועות מכירה בחו"ל".

החברה אשר נוסדה בשנת 2009 על ידי קוהל, אבי פרץ והרברט הוכמן, מעסיקה יותר מ-150 עובדים, כאשר פרט לאלה בישראל, השאר מוצבים בארצות הברית, בריטניה והולנד. החברה מפתחת מערכות תוכנה לניתוח חכם של מידע בקנה מידה גדול ובצורה מודולרית וקלה, עבור ארגונים גדולים וענקיים, בעיקר בעולמות האנטרפרייז. פירמיד השלימה לפני מספר חודשים גיוס של 30 מיליון דולר בהובלת קרן Veolia Private Equity ובהשתתפות קרן סקויה, שהשקיעה בחברה ב-2013.

דרישות התפקיד כוללות:
Senior Java Dev – לפחות שש שנות ניסיון, מתוכן לפחות שנה בניסיון בטכנולוגיות Client כולל JavaScript ו-HTML5. חובה ניסיון מעמיק ב-Server כולל פיתוח Multithreading .
Data Scientist – לפחות שלוש שנות ניסיון בפיתוח אלגוריתמים של Data Mining או Machin Learning. חובה ניסיון בעבודה עם "R".
BI Engineer – מומחה BI שייתן תמיכה ללקוחות ולצוות ה-Support בתחום ה-BI.

קורות חיים ניתן לשלוח למייל: [email protected]

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלי סרנר

    התרשמתי מהמצגת שניב פלדמן מנהל שיווק העביר לצוות בינה עסקית בנציבות. הכלי של פירמיד הוא כולל הכל, מתממשק עם כל מיני סביבות ובסיסי נתונים sql, oracle ועובד עם ממשקים שונים של קוביות טאבולר בשפת MDX ומתרגם ל DAX וכן הלאה, כלי אינטרקטיבי ידידותי למשתמש. מדהים!! אשמח להצטרף ולהיות עובדת מן המניין בחברת פיראמיד. אני מפתחת BI עם קרוב לעשור שנות ניסיון ב BI בכלי מייקרוסופט.

אירועים קרובים