ג'ק דורסי: "טוויטר תשמור על מגבלת 140 התווים"

מנכ"ל הרשת החברתית המצייצת החליט שלא לוותר על המאפיין הראשוני שלה וטוען שהוא מבחין ביופי שבמינימליזם

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר וסקוור. צילום: מתוך ויקיפדיה

מנכ"ל טוויטר (Twitter), ג'ק דורסי, אמר בסוף השבוע שמגבלת 140 התווים של הציוצים כאן כדי להישאר, ובכך סיים שלל ספקולציות שגרסו כי אתר המיקרו-בלוגינג עלול לנטוש את אחד מסמליו המסחריים. "זה נשאר. זהו אילוץ טוב בעבורנו והוא מאפשר קיצור של הרגע", אמר המנכ"ל ב-Today Show של רשת NBC.

בחודש ינואר דיווח אתר חדשות הטכנולוגיה Re/code כי טוויטר בונה תכונה חדשה שתאפשר ציוצים ארוכים באורך של עד 10,000 תווים. החברה סירבה בזמנו להגיב, אבל דורסי צייץ ביום שבו פורסם הדיווח כי החברה ראתה צילומי מסך רבים של טקסט ארוך יותר, שפורסמו כדרך לעקוף את מגבלת 140 התווים. "אנחנו לא מתכוונים להתבייש בכך שאנו בונים יותר שירות ומכניסים יותר כוח אל טוויטר בעבור האנשים", כתב דורסי, שפרסם גם הוא צילום מסך של הטקסט שהיה ארוך יותר ממספר התווים המוגבל.

דורסי שינה כמה מתכונות הליבה של טוויטר מאז שחזר לנהל את הרשת לצמיתות באוקטובר – טוויטר הוסיפה את "Moments", אשר מאפשר למשתמשים למצוא יותר בקלות ציוצים על הכתבות החדשותיות הגדולות היום, וכן שינתה את הצורה של אייקון ה-favorite שלה מכוכב ללב. אבל ככל הנראה בסופו של דבר החליט המנכ"ל ששינוי כה מהותי אינו לטובת הרשת ויותיר את הציוצים בפורמט קצר ולעניין.

דובר טוויטר סירב לפרט עוד בנושא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים