Dimension Data, חברה בת של NTT, פותחת נציגות בישראל

הנציגות נפתחת על בסיס המיזם המשותף שיש לה עם MedOne, במסגרתו מוכרות שתי החברות פתרונות ענן לארגונים ● כמנהלת הנציגות תשמש מיכל אולניק

מיכל אולניק, מנהלת הנציגות של Dimension Data בישראל. צילום: ליאת שניטמן

Dimension Data, שמספקת שירותים ופתרונות בתחומי ה-IT והטלקום, הודיעה היום (א') על פתיחת נציגות בישראל, במסגרת שיתוף פעולה שלה עם MedOne. זוהי חברה בת של ענקית הטלקום NTT. הנציגות המקומית תעסוק במחשוב ענן לחברות ולעסקים, ובראשה תעמוד מיכל אולניק.

ל-Dimension Data מחזור שנתי של כ-7.5 מיליארד דולר והיא מספקת את פתרונותיה בכ-60 מדינות. מהחברה נמסר כי היא הגדולה בעולם המבצעת פרויקטים של אבטחת מידע, ונחשבת לזרוע הביצוע הגדולה ביותר של סיסקו (Cisco) העולמית.

החברה מעסיקה יותר מ-23 אלף עובדים ומעניקה שירות ליותר מ-6,000 לקוחות ברחבי העולם. היא שותפה של חברות כגון EMC ,VMware, סאפ (SAP), מיקרוסופט (Microsoft) וסיסקו.

Dimension Data השיקה אשתקד, בשיתוף MedOne, שירות מחשוב ענן בהשקעה של כ-40 מיליון דולר, שניתן לחברות אנטרפרייז. שתי החברות מתחייבות ל-SLA של "חמש תשיעיות", שלדבריהן מבטא זמינות וקישוריות של 99.999% מהזמן בשנה. כמו כן, יש להן מוקד שירות שפעיל 24 שעות ביממה.

אולניק היא בעלת ניסיון של יותר מ-17 שנים בחברות תוכנה ושירות, לרבות תפקידי ניהול מכירות, שיווק, אסטרטגיה, פיתוח עסקי, ערוצים ושותפים. בתפקידה האחרון ניהלה יחידה עסקית (P&L‏) בריטליקס-NCR‏, החל במכירות דרך אופרציה ותמיכה טכנית. קודם לכן שימשה כמנהלת שותפויות בינלאומיות ומנהלת שיווק חטיבתית במיקרוסופט ישראל. אולניק היא בוגרת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים