האתרים המצטיינים של השנה

כמה מהאתרים מקבלי הפרסים בתחרות השנתית של אנשים ומחשבים זכו בתואר "הצטיינות מיוחדת" ● אילו הם אותם אתרים ומדוע הם זכו בתואר?

משקיעים ומצטיינים. צילום אילוסטרציה: BigStock

מבין עשרות האתרים שזכו בתארים בתחרות Webi Awards של אנשים ומחשבים, שהתקיימה היום (ה') באולם האירועים LAGO בראשון לציון, כמה זכו בתארי הצטיינות מיוחדת.

זו השנה ה-11 ברציפות בה נערכת התחרות, שמציינת מדי שנה את האתרים הבולטים במגזרים השונים. בראש ועדת השופטים עמד עידו לוי, מנכ"ל Global Marketplace, ואת טקס הענקת הפרסים הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

להלן הזוכים ונימוקי הזכייה בקטגוריית הצטיינות מיוחדת, כפי שניסחה ועדת השופטים:

לשכת הפרסום הממשלתית
"האתר החדש של לשכת הפרסום הממשלתית מרכז בתוכו את כל המכרזים הממשלתיים, המשרות הפנויות בנציבות שירות המדינה והודעות הממשלה. מדובר באתר ידידותי, קל להתמצאות ומעניק גישה להצעות עבודה רבות. זו הפעם הראשונה שהממשלה מרכזת במקום אחד את כל המידע שלה, בכל הקשור למשרות בשירות הציבורי. המידע מונגש בצורה מיטבית וברורה".

הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה
"הספרייה העלתה לאתר שלה קטלוג ספרים חדש, עדכני ומונגש לכל מי שלא יכול לקרוא חומר מודפס. האתר מכיל גם את כל המידע על שירותי הספרייה ומהווה את אחד מכלי ההנגשה החשובים ביותר שקיימים עבור אוכלוסיית לקויי הראייה".

עמותת מתת
"האתר נועד לממש את ייעוד העמותה: טיפול בצעירות הבאות מרקע דתי, הבוחנות את האפשרויות לשירות צבאי או לאומי. הוא מכיל קישורים והסברים להיבטים השונים של השירות הצבאי והוא בעל עיצוב סולידי וענייני. האתר הוא מיזם של משפחות רוזנפלד ובלוך, ומוקדש לזכרן של בנות הדוד מתת רוזנפלד וכנרת מנדל ז"ל, שנרצחו בפיגוע ירי בצומת גוש עציון בסתיו התשס"ו (2005)".

מבטח סימון מנהלת הסדרים פנסיוניים
"מבטח סימון מנהלת הסדרים פנסיוניים העמידה לרשות קהל המבוטחים פורטל עשיר בידע, מבוסס על עיצוב וממשקים נוחים. אלה מכסים את כל תחומי הביטוח הפנסיוני, לכל הגילאים, כולל תוכניות בריאות ומגוון נושאים. האתר מתממשק לכל הפלטפורמות הדיגיטליות והסלולר".

טרווליסט
"אתר טרווליסט עוסק בהשוואת מחירים בתחום התיירות. הפורטל מרכז מידע על כל שירותי התיירות – החל מטיסות ועד לשירותי אירוח, תוך קישור מיידי וברור למקורות מידע. אלה מבוססים על סוכני נסיעות ואתרים של ספקי שירות".

הצטיינות מיוחדת – מטריקס דיגיטל
"זהו אתר תדמיתי שהחברה העלתה, והוא נותן מידע ויזואלי ומרשים על פרויקטים במדיה הדיגיטלית, בהם הייתה מטריקס מעורבת. האתר מעוצב בסגנון עדכני, והוא ברור ומושך את העין. לחיצה ליד כל שם של ארגון שמטריקס מעורבת בו חושפת את הפעילות ואת האתר עצמו וממחישה את העוצמה של הפעילות הדיגיטלית של מטריקס".

כלמוביל
"זהו אתר אינטראקטיבי, שמשקף לכל מי שמבקר בו בראשונה את כל פעילות החברה ואת המותגים שלה. הגלישה באתר נעימה, קלה, והיא מייצרת חוויה דומה גם בעת גלישה מהסלולר".

מרכז רפואי שערי צדק
"האתר של המרכז הרפואי מעמיד לשירות מטופלי בית החולים מידע שימושי ויעיל. המידע מונגש בצורה ויזואלית, שמקל על ההתמצאות בו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים