קבוצת ח.י. תייצג ותשווק את פתרונות אבטחת המידע של מעבדת קספרסקי

הקבוצה תשווק את פתרונות האנטי-וירוס, ה-Total Security וה-Internet Security של ענקית אבטחת המידע למשתמשים פרטיים וכן את פתרונותיה לעסקים קטנים

קבוצת ח.י. ומעבדת קספרסקי

קספרסקי (Kaspersky Lab) ישראל הכריזה על שיתוף פעולה עם קבוצת ח.י.  בתחום אבטחת המידע.

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה החדש, תייצג ותשווק קבוצת ח.י. את פתרונות האנטי-וירוס, ה-Total Security וה-Internet Security של קספרסקי למשתמשים פרטיים וכן את פתרונות קספרסקי לעסקים קטנים.

קבוצת ח.י פועלת למעלה מ-30 שנה ביבוא ושיווק מוצרי אלקטרוניקה, תקשורת ופתרונות מחשוב. החברה מעסיקה למעלה מ-400 עובדים. מוצרים המיוצגים על ידה מופצים לחנויות, רשתות קמעונאות, עסקים קטנים וגדולים וחברות שירותי IT.

בתחום הצרכני, תפיץ בין היתר קבוצת ח.י. גם את פתרון Kaspersky Safe Kids המאפשר להורים להגן על ילדיהם מפני איומים, ולנהל ולנטר את הפעילות שלהם במערכות Windows, Mac OS X ובמכשירי iOS ואנדרואיד. הפתרון אינו רק מגן על ילדים מפני צפייה בתוכן בלתי ראוי באתרים ובאפליקציות, אלא גם מונע חשיפה של מידע חסוי ומסייע להורים לנהל את כמות הזמן שילדים מבלים במכשירים המחוברים לרשת.

כדי להגן ולאבטח חברות ועסקים קטנים, כוללת משפחת המוצרים של מעבדת קספרסקי מספר פתרונות, ביניהם KSOS ו-KESB, המציעים טכנולוגיות משופרות והגנה רב-שכבתית המאפשרות לעסקים לשלוט ולהגן על נקודות קצה, להגן על מכשירים ניידים וליהנות משכבת אבטחה למידע פיננסי. בגרסאות מתקדמות כוללים הפתרונות גם ניהול מכשירים, הצפנת נתונים, הגנת שרתים ותשתיות וירטואליות, כמו גם כלים לשליטה בנקודות קצה וניהול מערכות, ניהול פגיעויות והפצת טלאים.

אריה דנון, מנהל מכירות, שיווק וערוצי הפצה בקספרסקי ישראל

אריה דנון, מנהל מכירות, שיווק וערוצי הפצה בקספרסקי ישראל

לדברי אריה דנון, מנהל המכירות, השיווק והשותפים של קספרסקי ישראל, "לאחר שבחנו את השוק הישראלי החלטנו לשתף פעולה עם קבוצת ח.י במגזר הצרכני, בשל היכרותם עם התחום הצרכני בישראל וכן בשל יכולותיהם בייצוג והפצת פתרונות IT לחברות וארגונים. תחום אבטחת המידע רלוונטי כיום לתחומים רבים בחיינו".

לדברי איתי לבקוביץ ,מנהל חטיבת IT בקבוצת  ח.י, "בעידן שבו אבטחת מידע וסייבר נמצאים בכותרות וברורה חשיבותה של הגנה על המחשבים שלנו בבית ובעבודה, מדובר בפתרון חשוב לסל הפתרונות שלנו. פורטפוליו הפתרונות של קספרסקי מצטרף למוצרים הקיימים שלנו כפתרון Stand Alone וכפתרון משלים למוצרים אחרים שאנו משווקים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עידו

    מניסיון אישי, אם זה עובר לח.י. זה הסוף של המוצר.

אירועים קרובים