ארצות הברית: מיקרוסופט תשיק עיצוב חדש לאתר MSN

העיצוב שיושק כולל הפניות לחדשות וכתבות בנושאים שונים, תיבה שבה תוצג בכל פעם אחת מחמש הידיעות המרכזיות באותה העת ושילוב של רשתות חברתיות באתר ● הרקע הכחול של MSN יפנה את מקומו לטובת הצבע הלבן ● ההשקה תתבצע בינואר 2010, בשלב הראשון - רק בארצות הברית

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה, כי היא מתכוונת להשיק בתחילת השנה הבאה עיצוב חדש לפורטל האינטרנט שהיא מפעילה, MSN. לפי מיקרוסופט, מדובר בעיצוב המשמעותי ביותר שמבוצע בדף הבית של הפורטל מזה עשור, כשהחידוש המשמעותי ביותר הוא עיצוב נקי שבו שולט הרקע הלבן במקום הכחול שאליו היו רגילים משתמשי האתר בשנים האחרונות. החברה אף העלתה לאוויר אתר המדמה את העיצוב החדש של הפורטל.

מתחת לשורת החיפוש, שמתבצע באמצעות בינג (Bing) – מנוע החיפוש מבית מיקרוסופט – מציע הפורטל חמש תוויות בנושאים שונים: חדשות, בידור, ספורט, כסף וסגנון חיים. לחיצה על כל אחד מהם מעבירה את המשתמש לאתר הבית המתאים שמציעה מיקרוסופט עבור אותו נושא. את החלק המרכזי מתחת לכותרת תוספת תיבה מתחלפת שנראית בה אחת מחמש הידיעות המרכזיות באתר באותה העת. בתוויות שמתחתיה מוצגות חדשות בקצרה מאוד, בכמה נושאים. לחיצה על קישורים אלה מובילה לאתרים של מיקרוסופט או של שותפות תוכן שלה.

שינוי מרכזי נוסף הוא שילוב הרשתות החברתיות באתר. בצד ימין יכולים המשתמשים להציג תזרים של שינויים בחלונות לייב (Windows Live), פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter). כמו כן, יכול המשתמש לגשת לתיבת הדואר שלו בשירות הדואר מבוסס הווב הוטמייל (Hotmail), וכן לחלונות מסנג'ר (Windows Messenger), תוכנת ההודעות המיידיות של מיקרוסופט. כל השירותים הללו ניתנים רק למי שנרשם לחלונות לייב.

אריק יורגנסן, סגן נשיא תאגידי במיקרוסופט, כתב בהודעה, כי "עכשיו זה הזמן לנקות את הבלגן ברשת. הגולשים צריכים פחות ערבוביה ופחות טרדה בכדי למצוא את מה שהכי חשוב להם. מיקרוסופט, באופן ייחודי, משקיעה בחיפוש, חוויות מדיה וחידושים טכניים. שילוב הנכסים הללו כדי להציע את עמוד הבית החדש של MSN הוא ניצחון גדול למשתמשים ולמפרסמים כאחד".

המשתמשים בארצות הברית יכולים לבחור גם תצוגה מקומית של הפורטל. האמריקנים יהיו אף הראשונים שיוכלו לגלוש בפורטל עם העיצוב החדש שלו. עדיין לא ברור מתי הוא ייושם גם עבור MSN בישראל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Johnc0

    I really enjoy the blog article.Really looking forward to read more. Fantastic. debkcgdkdcee

אירועים קרובים