המאמרים המיידיים של פייסבוק יתמכו בקרוב בבלוגים של WordPress

לשם כך התחברה הרשת החברתית עם Automattic, כאשר מטרת המהלך היא להקל על כותבים מכל רחבי העולם לספק דפים עד פי 10 מהר יותר מאשר יכולים היו בעבר

שיתוף פעולה עם גוגל לבניית Newspack - מערכת ניהול תוכן. WordPress

אם ביליתם לאחרונה בפיד החדשות שלכם בפייסבוק (Facebook) ייתכן שנתקלתם ב-Instant Articles. מספר קטן של בעלי אתרים יכולים לספק כבר כיום מאמרים משלהם שיגיעו במהירות למכשירים הניידים שלכם, ומה-12 באפריל הטכנולוגיה תהיה פתוחה לכל אדם – כולל לבלוגרים. אל חשש – בין אם אתם עצמאים-מתארחים או משתמשי WordPress VIP, החברה של צוקרברג תדאג לכם.

בהימור שמטרתו לקבל יותר קהילות לחיקה החם, התחברה ענקית הרשת החברתית עם Automattic – החברה שניצבת מאחורי תוכנת בניית האתרים הפופולרית WordPress. מטרת המהלך היא להקל על כותבים מכל רחבי העולם לספק דפים עד פי 10 מהר יותר מאשר יכלו בעבר.

שתי החברות פרסמו תוסף חדש, המגיע עם מספר כלים מובנים שמטרתם להכין בלוגים להשקה. הכלים מאפשרים לבלוגרים לבחור בהפעלה אוטומטית לסרטוני וידיאו או להשתמש בגלריות בתכונת 'הקש להגדלה' שתהפוך את הפוסט שלהם ליותר אינטראקטיבי.

זהו מהלך משמעותי בעבור פייסבוק, בהתחשב בעובדה שהקוד הפתוח של WordPress משמש כיום יותר מרבע מהאתרים באינטרנט. לדברי החברה, כל התבניות הסטנדרטיות יתמכו בתוסף, אבל היא מזהירה כי אם בעלי האתר התאימו את הטמפלטים שלהם, ייתכן שיצטרכו לשחק עם התוסף כדי לקבל תוצאות אופטימליות.

בהתחשב בכך שמדובר על קוד פתוח, יש סיכוי להשיג הרבה תמיכה לחידוש הזה, מה שיאפשר לטכנולוגיה של פייסבוק את ההזדמנות לבלוט מעל פלטפורמות אחרות ומותאמות לנייד, כמו טכנולוגיית AMP של גוגל (Google).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים