RNTS רכשה את אינראקטיב הישראלית תמורת 72 מיליון דולר

שתי החברות מתעסקות בעולם הפרסום במובייל ● אינראקטיב, שמרכזה בפתח תקווה, תישאר חברה עצמאית במסגרת הקבוצה הגרמנית

מגייסת עובדים. אינראקטיב

עוד אקזיט ישראלי: RNTS Media, החברה האם של Fyber GmbH, הודיעה היום (ה') כי רכשה את אינראקטיב הישראלית תמורת 72 מיליון דולר. שתי החברות עוסקות בעולם הפרסום במובייל.

החברה רכשה 100% מהון המניות של אינראקטיב, בסך 46 מיליון דולר, שישולמו מיידית ובמזומן. בנוסף, קובע ההסכם יעדי הכנסות לשלוש השנים הקרובות, שיאפשרו להגדיל את התשלום ב-26 מיליון דולר נוספים, גם הם במזומן, כך שסכום התשלום הפוטנציאלי הכולל עבור העסקה יעמוד על 72 מיליון. העסקה תושלם במהלך הרבעון השני של השנה.

במסגרת תנאי עסקת הרכישה שומרת אינראקטיב על עצמאות ותנוהל כחברה עצמאית בתוך RNTS.

אינראקטיב הוקמה ב-2007 על ידי זיו אלול, המשמש כמנכ"ל החברה, ועופר יהודאי, הנשיא שלה. היא מעסיקה בארץ 80 עובדים, במשרדים שלה בפתח תקווה.

החברה מפתחת טכנולוגיות לפרסום מודעות וידיאו ו-Native במובייל ומנהלת בורסת פרסום בזמן אמת, המבוססת על טכנולוגיית RTB. מאינראקטיב נמסר כי היא מגיעה ל-630 מיליון משתמשים יחודיים בחודש ב-180 מדינות ויש לה סניפים בסן פרנסיסקו, ניו-יורק ולונדון.

עד כה גייסה הנרכשת כ-11.5 מיליון דולר ממשקיעים שונים, בהובלת קרן אוורגרין ומספר אנג'לים, ביניהם מודי כידון, משה תאומים ואודי הילמן. אינראקטיב דורגה ב-2015 במקום ה-25 בדירוג החברות הצומחות בישראל של דלויט (Deloitte) ונכנסה לרשימת ה-500 החברות הצומחות באזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) שלה. היא הציגה השנה רווחיות והגדילה את הכנסות הברוטו שלה ב-110% לכ-43 מיליון דולר.

מימין: זיו אלול, מנכ"ל אינראקטיב, ועופר יהודאי, נשיא החברה

מימין: זיו אלול, מנכ"ל אינראקטיב, ועופר יהודאי, נשיא החברה

פלטפורמה שמגיעה ליותר מחצי מיליארד יוניקים בחודש

Fyber מפתחת פלטפורמה לפרסום במובייל, שמגיעה ליותר מחצי מיליארד משתמשים ייחודיים בחודש.

אנדראס בודצ'ק, מנכ"ל RNTS אמר כי "זהו ציון דרך משמעותי מאוד עבורנו, בדרך להפיכתנו לאחד הגורמים הבולטים בתחום טכנולוגיות הפרסום במובייל בכלל ובסביבת אפליקציות בפרט. בהמשך לרכישות שכבר ביצענו – של Falk Realtime ושל Heyzap – רכישת אינראקטיב תאפשר לנו לייצר הכנסות בצורה הרבה יותר יעילה, לבנות פתרונות מורכבים ורחבים יותר טכנולוגית ולהגדיל משמעותית את הגישה שלנו למשתמשי קצה".

אלול, שיצטרף לדירקטוריון המנהלים של RNTS, ציין כי "אנחנו עובדים עם Fyber ועם צוות ההנהלה שלה במשך זמן רב ונלהבים מהפוטנציאל של העתיד המשותף, שיתוף הפעולה והסינרגיות האפשריות בין חברות הקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים