Arrow ECS תשווק את פתרונות Gigamon לסביבת ניטור אופטימלית

הפתרונות מאפשרים לארגונים להרחיב את תשתיות הניטור ואבטחת המידע שלהם, בעוד שהם מנצלים את מירב ההשקעה מהכלים הקיימים

אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. צילום: קובי קנטור

Arrow ECS תחל לשווק את פתרון GigaSecure החדש של Gigamon, העוסקת בתחום ה-Network Visibility.

הפתרונות מאפשרים לארגונים להרחיב את תשתיות הניטור ואבטחת המידע שלהם בעוד שהם מנצלים את מירב ההשקעה מהכלים הקיימים. הפתרון מאפשר לכל מערכת אבטחת מידע או פתרון ניטור לקבל רק את המידע הנחוץ לו, ובכך מוריד עומס של נתונים מיותרים ומייעל את הביצועים משמעותית.

אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS  ישראל, מסביר כי "כשארגון מנסה לחבר מספר מערכות אבטחה שונות, הוא נתקל בקושי מערכתי. ארכיטקטורת Gigamon Visibility Fabric תאפשר ללקוח לחבר מספר מערכות אבטחה וסייבר לרשת בצורה מהירה ויעילה. זאת באמצעות הוספת שכבת ביניים, המאגדת את המידע ממקומות שונים ברשת. זאת תוך כדי שהיא מונעת העמסה של כלים קיימים, מגדילה את הכיסוי של מערכת אבטחת המידע ועושה זאת בצורה חסכונית".

יכולות הפילטור של Gigamon מסוגלות לסווג תעבורה לפי מגוון פרמטרים, לרבות שכבת האפליקציה. בנוסף לכך קיימים מאפיינים כגון: שימוש ביכולת De-Duplication, המונעת זרימת כפילויות הקיימות באופן טבעי בכל רשת ומעמיסות על כלי הניטור שלא לצורך, דבר שעשוי לגרום לחסכון של למעלה מ-50% בעלות של פרויקטים משיקים.

כפיר בירנבוים, מנהל מכירות אזורי ב-Gigamon, אומר כי "אנו מסייעים ללקוחותינו להשיג נראות מלאה ולקבל תובנות בזמן אמת לתשתיות הקריטיות בארגון. הדבר מאפשר תגובה מהירה, ייעול מערך ההגנה, וחסכון כספי ניכר. פתיחת הפעילות בישראל מגיעה בתזמון מושלם לשוק שגדל באופן חסר תקדים עם ביקושים מכלל המגזרים. כולם מבינים שאתה לא יכול להגן על מה שאתה לא רואה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים