"ארגונים מהווים גן עדן להאקרים – בגלל המצוקות של מערך המחשוב"

"יש למנוע זאת במהירות - אבל בלי לשנות סדרי עולם", אמר שחר דניאל, מנכ''ל Safe-T ● הוא ציין כי "בצד מניעת דליפת מידע החוצה, נדרש לטפל בשכבת ההפרדה בין הארגון והעולם החיצון, ולשלב טכנולוגיות אבטחה חדשות"

שחר דניאל, מנכ''ל Safe-T

"מנהלי האבטחה בארגונים שרויים בשלל מצוקות, הן בהיבט התקציב והן בהיבט האיומים. מצב זה הופך לא פעם את מערך המחשוב הארגוני לגן עדן עבור ההאקרים. יש למנוע זאת במהירות – אבל בלי לשנות סדרי עולם", כך אמר שחר דניאל, מנכ"ל Safe-T.

דניאל אמר בראיון לאנשים ומחשבים כי "בצד האתגר המוכר, של מניעת דליפת מידע החוצה, נדרש לטפל בשכבת ההפרדה הקיימת בין הארגון והעולם החיצון, שם ישנו מידע רגיש. אתגר נוסף הוא הצורך לשלב טכנולוגיות אבטחת מידע חדשות: כשמגיעה טכנולוגיה שכזו ומנהל האבטחה מחליט להטמיע אותה, הוא רוצה שהיא תתמוך לא רק בתהליכים החדשים – אלא גם באלה הקיימים, וכיום אין לו יכולת לעשות זאת".

הוא הוסיף ש-"למנהל האבטחה יש הרבה מערכות אבטחת מידע, שכל אחת מהן אחראית על הגנה של פלח IT מסוים. הדבר פוגע בביצועים ולכן, מנהלי האבטחה רוצים איגום, קונסולידציה".

"להגן על נתונים בזמן תנועה ומנוחה כאחד"

Safe-T, ציין דניאל, היא חברה צעירה, שקמה לפני כשלוש שנים. דניאל עבד בעברו בחברת חיישני התנועה הישראלית PrimeSense,   שנרכשה על ידי אפל (Apple) ב-2013. יוסי כרמון, בוגר ממר"ם ובעברו איש יבמ (IBM), הוא מנהל המכירות של החברה בישראל.

"החזון שלנו הוא להגן על נתונים בזמן תנועה ובזמן מנוחה והמתנה להורדה", אמר דניאל. "אנחנו עושים זאת על ידי הבטחה לזרימה של העבודה העסקית בצורה הפשוטה והחלקה ביותר".

יוסי כרמון, מנהל המכירות של Safe-T בישראל

יוסי כרמון, מנהל המכירות של Safe-T בישראל

"המטרה שלנו היא להפחית את כמות הכאבים של מנהלי האבטחה, שנובעים מכך שנדרש שילוב של האבטחה בתהליכים העסקיים", הסביר. "אנחנו מספקים יכולת לשיתוף נתונים ומשלוח מייל מאובטח מכל יחידה לכל יעד". הוא הוסיף ש-"אנחנו מסייעים למנהלי האבטחה להשיג הלימה לרגולציות ולתקנות במהירות, בפשטות ובעלות נמוכה".

יצוין כי Safe-T מספקת פתרונות מאובטחים להעברת נתונים בתעשיות רבות, ביניהן ארגונים בתחומי הפיננסים, הבריאות, הייצור והמדיה. קרן סאסא יזמויות, שהיא גם לקוח, השקיעה בחברה חמישה מיליון דולר.

לחברה יש משרדים ומרכז מו"פ בישראל, ושלוחות בארצות הברית, בריטניה וגרמניה. מוצריה מותקנים בעשרות ארגונים ובין לקוחותיה בארץ נמנים ממשל זמין, חברת החשמל, חברת הביטוח הראל, משרד הבריאות, ECI, אקסלנס נשואה ובנק הפועלים.

דניאל ציין כי "אחד הפרויקטים שעליו גאוותנו נערך בחברת הביטוח שומרה, שם הוטמעו פתרונות שלנו לאבטחת תכנים. Safe-T Box, הפתרון שלנו, מאפשר לשומרה לקלוט את מידע הספקים שלה מכל מקור שולח – מייל, כספת, קובץ FTP, אתר אינטרנט או מובייל – בצורה מאובטחת, ללא צורך בפיתוח מצד הגוף המוסדי, אלא קונפיגורציה (תצורה) פשוטה עבור כל התהליך".

Safe-T Box הוא פלטפורמה להעברת נתונים, שמאפשרת לעשות זאת בצורה מאובטחת בתוך ואל מחוץ לחברה. החברה קיבלה על מוצר זה את התואר Cool Vendor של גרטנר (Gartner), כיוון שהוא מכנס לכלל פתרון אחד טיפול בשלושה שווקים שונים הדורשים אבטחה: B2C בעולם הנייד, B2B והעולם החדש של עבודה שבין הארגון והענן. "המוצר יושב בדטה סנטר ו-'מחליט' מה ייכנס לארגון, מה לא ואילו תהליכים הוא יעבור", הסביר.

המוצר השני שלה הוא RSAccess – פתרון אבטחת קצה להגנה על נתונים ואפליקציות באזור המפורז (DMZ). הוא הסביר כי "אזור מפורז זה הוקם כדי שלקוחות ומשתמשים לא ייכנסו לליבת ה-IT. אלא שזה אזור מסוכן לארגון, כי דרך שם ההאקרים מנסים לחדור. מטרתנו היא להפוך את ה-DMZ לאזור חיץ אמיתי".

"אנחנו במגמת צמיחה", סיכם דניאל. "אין לנו כוונות להימכר אלא רק לצמוח. נהיה רווחיים בתוך שנתיים והשנה נחצה את רף 100 הלקוחות הארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים