הפלאש ממשיך לגסוס: גוגל תיפרד ממנו בתחילת 2017

החברה הודיעה שמ-30 ביוני לא ניתן יהיה להעלות פרסומות המבוססות על פלאש לשירותי הפרסום העיקריים שלה, ושלאחר 2 בינואר 2017 אי אפשר יהיה להציג מודעות כאלה שכבר קיימות במערכת ● פלאש - זמנך עובר!

ז"ל, כמעט. Flash

היום בו מנוע הפלאש (Flash) של אדובי (Adobe) יהפוך ללא רלבנטי לחלוטין הולך ומתקרב, ומבחינתה של גוגל (Google) זמנו כבר עבר. החברה הודיעה שהחל ב-30 ביוני לא ניתן יהיה להעלות פרסומות המבוססות על פלאש לשני שירותי הפרסום העיקריים שלה – AdWords ו-DoubleClick Digital Marketing.

אבל זה לא נגמר רק בזה. בהודעה נמסר גם כי לא ניתן יהיה יותר להציג מודעות פלאש שכבר קיימות במערכת לאחר 2 בינואר 2017, כלומר – בעוד קצת פחות משנה. השימוש בפלאש יותר רק במסגרת של מודעות וידיאו, והן ימשיכו להיכלל במודעות שמוצגות על ידי השירות באתרי האינטרנט השונים.

פלאש נחשב מזה מספר שנים כמטרה להאקרים שמנצלים את הפגיעויות הרבות שנמצאות בתוכנה, למרות עדכונים רבים מספור שסיפקה ומספקת אדובי. בנוסף, מכשירי הטלפון החכמים, ש-"השתלטו" על העולם, אינם תומכים כברירת מחדל בפלאש.

הצעד הזה של גוגל הוא לא הראשון בו נוקטת החברה במטרה להשאיר את פלאש מאחור. היא כבר מציעה מזה זמן מה כלים ליצירת פרסומות באמצעות HTML 5 והגדירה אותו כברירת המחדל לנגן הווידיאו ביוטיוב (YouTube).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים