FBC הטמיעה ERP של פריוריטי בבורסה לניירות ערך; ההיקף: מיליון שקלים

הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים בינואר השנה ● במסגרתו סיפקו אנשי FBC לבורסה מענה לקליטת הכנסות במערך ממשקים ממערכת המסחר, לצורך רישום הכנסות

פריוריטי

FBC הטמיעה מערכת ERP של פריוריטי (Priority) בבורסה לניירות ערך. הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים בינואר השנה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכמיליון שקלים.

שלב א' בפרויקט ההטמעה של מערכת ה-ERP כלל יישומים בתחומי הכספים, לוגיסטיקה ורכש ומשרתת משתמשים בכל מחלקות הארגון. בבורסה לניירות ערך בוחנים בימים אלה הרחבה של הפרויקט לתחומים נוספים, כגון מרכז הכנסים, מרכז מבקרים ועוד.

במסגרת הפרויקט סיפקו אנשי FBC לבורסה מענה לקליטת הכנסות הבורסה – במערך ממשקים ממערכת המסחר, לצורך רישום הכנסות. הדבר נעשה בעזרת מודול הכספים. בדרך זו קיבלה הבורסה אינטגרטיביות, שליטה ובקרה אחר תהליכים תפעוליים ופיננסים – שעד כה היו מבוזרים.

אלדד הרשטיג, סמנכ"ל בכיר ומנמ"ר הבורסה

אלדד הרשטיג, סמנכ"ל בכיר ומנמ"ר הבורסה

אלדד הרשטיג, עד לא מכבר סמנכ"ל בכיר, מנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול בבורסה לניירות ערך, אמר כי "המערכת מסוגלת לספק לבורסה פתרון רחב וגמישות גבוהה מאוד, בהתאמה לתהליכים השונים בארגון. FBC  הצליחו לבצע את הפרויקט בלוח זמנים מאתגר, תוך שמירה על יעדי תקציב".

יכולת להציע פתרונות ישימים ומקוריים

לדברי דוד דרעי , סמנכ"ל בכיר, מנהל מחלקת כספים ומינהל בבורסה לניירות ערך, "בחרנו במערכת ה-ERP של פריוריטי לאחר תהליך מעמיק של איפיון צרכי הבורסה ובחינת השוק. אנשי פריוריטי ו-FBC היוו שילוב מוצלח, בשל יכולות הזיהוי, הניתוח וההבנה המעמיקה של תהליכי העבודה הכספיים בארגון, לצד הסיכונים הכרוכים בהם, יחד עם היכולת להציע פתרונות ישימים ומקוריים".

אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority Software. צילום: יח"צ

אנדרס ריכטר, מנכ"ל Priority Software. צילום: יח"צ

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, הוסיף כי "אנו רואים יותר ויותר כי הלקוחות מעוניינים בפרויקטים מהירים וקלים, הן ליישום והן לתפעול בהמשך. פריוריטי מאפשרת חסכון בתחזוקה בהמשך הדרך וכן גמישות רבה בהתאמה למודולים אופציונליים נוספים. בתקופה של שינוי מתמיד בטכנולוגיות, ושל קושי לעמוד בקצב התרחשותם, חשוב להצטייד במערכות גמישות, שמאפשרות הוספת מודולים חדשים בקלות. זאת, מבלי להיכנס לפרויקטים ארוכים, בכל פעם שחל שינוי – או עולה צורך בהחלפת רכיב בתוכנה".

טל פרנקל, מנכ"ל FBC, ציין כי הבורסה לניירות ערך היא גוף שפעילותו מערבת רגולציה מורכבת. לכן, יש חשיבות עבור הבורסה להצטייד בכלי אינטגרטיבי, שיודע להתאים עצמו לכך, ולאפשר תהליכי רכש וניהול תקציב פשוטים לתפעול, עם כלי שליטה ובקרה מתקדמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים