DnA IT הטמיעה מערך אחסון של נימבל בערדום שירותי תקשוב

במסגרת הפרויקט הוטמעה חבילת SmartStack, שכוללת מערך אחסון היברידי של נימבל ומערך מחשוב מאוחד של סיסקו, ובו שרת, מיתוג ותמיכה בווירטואליזציה ● היקפו הכספי: מאות אלפי שקלים

DnA IT וערדום שירותי תקשוב

DnA IT הטמיעה מערכי אחסון היברידי ומחשוב מאוחד בערדום שירותי תקשוב. הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט בערדום שירותי תקשוב, הוטמעה חבילת SmartStack, אשר כוללת מערך אחסון היברידי של נימבל (Nimble Storage) ומערך מחשוב מאוחד (UCS) של סיסקו (Cisco), הכולל שרת, מיתוג ותמיכה בווירטואליזציה.

ערדום מספקת למאות לקוחותיה פתרונות בתחומי המחשוב ומערכות מידע, מערכת ERP ליישומי הובלה והיסעים, שירותי תקשוב ושירותי אירוח יישומים בחוות שרתים. חבילת SmartStack הוטמעה בדטה סנטר של ערדום הממוקם בדרום הארץ, סמוך לקיבוץ יטבתה.

טרם הפרויקט, מערך המחשוב בערדום כלל כ-150 שרתים פיזיים ווירטואליים עם ציוד תקשורת רב. מערך זה היה מורכב לניהול ולא עמד בדרישות הביצועים בעבודה עם בסיסי הנתונים. בחברה חיפשו פתרון שישפר את הביצועים, יהיה מותאם לסביבה וירטואלית ויהיה בעל יכולת גידול. כמו כן, כיוון שחוות השרתים ממוקמת סמוך לקיבוץ יטבתה וצוות ה-IT בחברה אינו גדול, נדרשו מערכות מודרניות, פשוטות ונוחות לתפעול באופן עצמאי, כך שלא יהיה צורך להסתמך על גורמים מקצועיים מבחוץ.

זמני תגובה של פחות מ-1 מילי שניה

מערך האחסון של נימבל שהוטמע בערדום, הוא בהיקף של 50 טרה בייט נפח. הוא מבוסס על פתרון CS300 המשמש לאחסון מידע מבסיסי נתונים SQL. הפתרון מספק זמני תגובה של פחות מ-1 מילי שניה בממוצע וקצב של 50 אלף קריאות וכתיבות לדיסק בשניה (I/Os). מערכת הניהול והתמיכה InfoSight של נימבל מאפשרת ניהול קל ונוח ודואגת לשמירת היציבות והביצועים של מערך האחסון.

בעקבות הפרויקט, צומצם משמעותית היקף המערכות מחמישה ארונות לחצי ארון, ובהתאם – צריכת החשמל פחתה ב-50%. פתרון ה-SmartStack מאפשר לערדום ניהול של הדטה סנטר בצורה מאוחדת ויעילה, וכן התמודדות פשוטה עם גידול בנפחים ובעומסים, לצד קבלת רמת ביצועים גבוהה.

מרסל דבאוי, מנכ"ל ערדום שירותי תקשוב, אמר כי "אנו מספקים ללקוחותינו יישומים במודל ענן ושירותים נוספים. כל אלה נסמכים על חוות השרתים שלנו. לכן, הביצועים, יכולת הרחבה והחיסכון בעלויות – הם קריטיים לעבודתנו ולשביעות רצון הלקוחות". הוא הוסיף כי "כיוון שאנו ממוקמים בערבה, היכולת לתפעל את המערכות בקלות, באמצעות הצוות הקיים שלנו – חשובה לנו. הוטמע אצלנו פתרון מודרני, עתיר ביצועים, נוח לניהול, המאפשר לנו להגדיל היקפים – ללא פגיעה בביצועים".

אושרי שרון, מנכ"ל DnA-IT. צילום: קובי קנטור

אושרי שרון, מנכ"ל DnA-IT. צילום: קובי קנטור

אריק זינגר, מנמ"ר ערדום ציין כי "פתרונות האחסון המסורתיים, אשר פעלו במרכזי הנתונים, לא הצליחו לספק את רמת הביצועים והשרידות, אשר דרושים לטובת חוויית משתמש מספקת, עבור לקוחות הענן של ערדום. לכן, חיפשנו פתרון שייתן תשובה טובה ושקופה גם עבור סביבה וירטואלית וגם יידע להתמודד עם ביצועים גבוהים למערכות ה-ERP של הלקוחות. הפתרון מציע גם אופק גידול וגם חסכון בשטח רצפה, המתבטא בצמצום עלויות".

אושרי שרון, מנכ"ל, DnA IT, הוסיף כי "עם הצרכים הגדלים והולכים של הדטה סנטר כיום, ארגונים נתקלים באתגרים גדולים מאוד לשמירת ביצועים שמשפיעים על החזר ההשקעה. הפתרון המאוחד שהטמענו ניתן ליישום מהיר, מאפשר לנהל את השרתים, האחסון והתקשורת בדטה סנטר בקלות רבה יותר, מנקודת ניהול אחודה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים