גוגל מרחיבה את תוכנית Google Fiber

ההרחבה החדשה אמורה לאפשר למשתמשים להשתמש במספר טלפון אחד עבור כל סוגי המכשירים שלהם, ולצרף תכונות כגון הודעות קוליות שנשלחות כהודעות דואר אלקטרוני לתיבת הדואר, סינון ספאם, מצב "נא לא להפריע", ועוד

Google Fiber

גוגל (Google) מתכוונת להרחיב בקרוב את השירותים אותם היא מעניקה למשתמשי התוכנית הניסיונית שלה Google Fiber. ההרחבה החדשה אמורה לאפשר למשתמשים להשתמש במספר טלפון אחד עבור כל סוגי המכשירים שלהם, החל בטלפון סלולארי ועד טלפון נייח ביתי, שנכון להיום יש צורך במספר נפרד עבור כל סוג מכשיר.

בנוסף מתכוונת החברה לצרף לחבילה תכונות מסוימות מחבילת השירותים שזמינים תחת Google Voice, כולל, בין השאר, הודעות קוליות שנשלחות כהודעות דואר אלקטרוני לתיבת הדואר, סינון ספאם, מצב "נא לא להפריע", ועוד.

נכון להיום זמין Google Fiber, שכאמור עדיין מוגדר כתוכנית ניסיונית, בשלוש ערים בלבד בארצות הברית, כשבשנה הקרובה אמורה החברה להוסיף לרשימה שש ערים נוספות. כמו כן הוא זמין רק עבור אלו שמוזמנים להשתתף בו לאחר רישום בתוכנית ה-Fiber Trusted Tester של גוגל.

וושינגטון פוסט (Washington Post) ציין שהמהלך הנוכחי של גוגל, אם התוכנית תצא מהשלב הניסיוני שלה ואם תורחב יריעת חיבורי הפייבר, יהפוך אתה לשחקנית חדשה בשוק ספקיות הטריפל, אותן ספקיות שמעניקות ללקוחות שלהן שירותי טלפון קולי, העברת נתונים וטלוויזיה – אם כי שחקנית יחסית קטנה מול האחרות שפועלות בתחום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים