כשמג פגשה את בנימין

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סקר בדאבוס בפני מג ויטמן, מנכ"לית HPE, את הסיבות לכדאיות בשיתוף פעולה בעולם הטכנולוגי בכלל ובעולם הסייבר בפרט ● נתניהו יקדם בדאבוס את תחום הגנת הסייבר בעולם ובארץ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומג ויטמן, מנכ"לית HPE. קרדיט: לע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פגש אמש (ד') בפורום הכלכלי העולמי הנערך השבוע בדאבוס את מג ויטמן, מנכ"לית ונשיאת HPE.

השניים דנו בהרחבת הפעילות של ענקית ה-IT בישראל, בין השאר גם בתחום המדפסות תלת מימד ובעולם הסייבר. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "נתניהו הביע את הערכתו ל-HPE על הקשר עם ישראל". ראש הממשלה סקר בפני ויטמן את הסיבות הרבות לכדאיות הגלומה בשיתוף פעולה בעולם הטכנולוגי בכלל ובעולם הסייבר בפרט.

נתניהו שוחח עם ויטמן על האפשרויות הגלומות בדרום ובצפון הארץ לטובת הרחבת פעילות החברה. ויטמן ציינה בפני נתניהו את "המחויבות ארוכת השנים לישראל, בה השקיעה HP כבר מיליארדי דולרים, כשהחברה מעסיקה יותר מ-5,000 עובדים בארץ".

בנוסף, ויטמן הביעה את הערכתה האישית וזו של החברה "ליזמות ולחדשנות שיוצאות מישראל ותורמות ל-HP בכל עסקיה בעולם".

מינוף מהפכת הסייבר

קודם לפגישה עם ויטמן נפגש ראש הממשלה טראוויס קלאניק, מנכ"ל ומייסד אובר (Uber). היום (ה') ייפגש נתניהו עם סגן נשיא ארצות הברית, ג׳ו ביידן, עם מזכיר המדינה ג׳ון קרי, מנהיגים נוספים וראשי הכלכלה העולמית, בהם אריק שמידט, יו"ר גוגל (Google). נתניהו יקיים מפגש עם מנכ"לים ובכירים בתעשיית הסייבר העולמית, לטובת קידום הגנת הסייבר. במפגש יידונו איומי הסייבר למידע ולמערכות פיזיות, והשלכותיהם על ההתפתחות וההטמעה של טכנולוגיות חדשניות. בתוך כך, ייבחנו הסיכונים הכלכליים, החברתיים והאסטרטגיים הכרוכים באיומים אלה, ושיתופי הפעולה הייחודים שנדרשים בין ממשלות למגזר הפרטי – כדי להיערך בסייבר באופן שיבטיח את מינוף מהפכת הסייבר לטובת רווחה וצמיחה כלכלית בעולם.

עוד יתקיים דו-שיח פומבי על הבמה המרכזית, של הפורום הכלכלי העולמי, עם פריד זכרייה, המראיין והפרשן הבכיר של רשת CNN. נתניהו יציג את האפשרויות שמדינת ישראל מציעה לחברות רב-לאומיות וישים דגש על המובילות הטכנולוגית של תעשיית היי-טק הישראלית, במטרה להרחיב את שיתופי הפעולה בין החברות הללו לבין חברות ישראליות ולעודד השקעות ורכישות בישראל. עם ראש הממשלה יצאו לדאבוס אלי גרונר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, פרופ' אבי שמחון, ראש המועצה הלאומית לכלכלה וד"ר אביתר מתניה, ראש מטה הסייבר הלאומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים