רכישת רכב בלחיצת כפתור

שיתוף פעולה בין eBay ישראל ל-USHOPSmotors יקל על חיי הישראלים בצורה מאוד משמעותית ● הרעיון הוא לא הוזלה של ייבוא רכב פרטי, אלא האפשרות לייבא כל רכב שאפשר למצוא באתר תוך פישוט הליך הקנייה וחישוב עלויות המכס והשילוח

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל. צילום: פלי הנמר

שיתוף פעולה בין eBay ישראל ל-USHOPSmotors יאפשר לישראלים לרכוש רכב בלחיצת כפתור. מדובר בעיקר באופנועים, ברכבי יוקרה או ברכבי אספנות. הרעיון הוא לא הוזלה של ייבוא רכב פרטי, אלא האפשרות לייבא כל רכב שאפשר למצוא ב-eBay. הפלטפורמה החדשה מפשטת את הליך הקנייה עבור הלקוח ומציגה מחירים סופיים בשקלים, תוך חישוב עלויות המכס והשילוח.

USHOPSmotors היא חברת שילוח אישי, המתמחה בשילוח רכבים ואופנועים מחו"ל. הממשק המשותף שפותח על ידי שתי החברות הופך את תהליך הרכישה לקל יותר, כאשר התשלום נעשה ל-eBay, אך USHOPSmotors אוספת בחו"ל את המוצר ודואגת להבאתו לישראל, עד לבית הלקוח.

ירון בן אלי, מנכ"ל USHOPSmotors. צילום: פלי הנמר

ירון בן אלי, מנכ"ל USHOPSmotors. צילום: פלי הנמר

מנתוני eBay עולה, כי בששת החודשים האחרונים חלה עלייה של יותר מ-40% ברכישת רכבים ואופנועים על ידי ישראלים, וכי ישראלים רכשו בתקופה זו יותר מ-600  אלף חלקי חילוף לרכב. עוד עולה, כי במהלך 2015 נרכשו 576 רכבים, המהווים עלייה של 30% לעומת 2014, ו-124 אופנועים, המהווים גידול של 24% לעומת 2014. הרכישות היו בעיקר של רכבים משומשים, ומחצית מן הרכישות היו רכבי אספנות.

לדברי אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל, "המיזם המשותף מאפשר יבוא רכב באופן פשוט ומהיר, תוך חישוב עלויות המכס והשילוח, בפלטפורמה אחת. מהיום ניתן להזמין רכבים במחירים מוזלים תוך ליווי מלא והענקת חוויית שימוש מותאמת ללקוח הישראלי".

ירון בן אלי, מנכ"ל USHOPSmotors אמר, כי "החברה הוקמה כדי לסייע לאנשים להגשים חלום בקניית רכב אספנות ולשחרר את כל חסמי הייבוא לרכבים, אופנועים וחלקי חילוף. אנו פועלים כל העת על מנת להקל על תהליך היבוא לישראל ועל כן, הממשק החדש הוא חלק מהגשמת החזון להנגשת הקנייה ללקוח. הממשק החדש מאפשר לשוטט בין אלפי הדגמים ב-eBay ולקבל הערכת מחיר מלאה בשקלים לייבוא הרכב ארצה בלחיצת כפתור. אנחנו ב-USHOPSmotors נדאג להביא אותו מכל מקום בארצות הברית ומקומות רבים באירופה עד בית הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים