C-Data תפיץ את פתרונות Veeam בישראל

פתרונות ה-Availability של Veeam יופצו על ידי C-Data החל מהחודש הנוכחי

ארז עציון, מנהל מכירות בנוטניקס ישראל. צילום: אור יעקב

C-Data, המתעסקת באסטרטגיות השיווק להפצת מוצרי מחשוב, אבטחת מידע, ‏תקשורת וציוד היקפי של מותגי-על, חתמה על שיתוף פעולה עם Veeam ותחל להפיץ את פתרונות ה-Availability שלה בארץ החל מהחודש הנוכחי. Veeam כבר עובדת בארץ עם  שני מפיצים: זברה ו-Arrow.

מ-Veeam נמסר כי היא מכירה באתגרים הגלובליים החדשים, המחייבים את הלקוחות לתפקד ללא הפסקה ולהיות Always-On. על רקע זה היא נכנסה לשוק חדש, שמביא זמינות מלאה לארגוני האנטרפרייז. בשונה מפתרונות גיבוי Legacy המספקים זמני התאוששות מאסון של שעות או ימים, Veeam מספקת ללקוחותיה זמני התאוששות  הנמוכים מ-15 דקות לכל היישומים והמידע. יכולות אלה מתאפשרות בזכות פתרון הוליסטי המספק התאוששות במהירות הבזק, ללא אובדן מידע וכולל הגנה מובטחת, מינוף של המידע ושקיפות מלא.

Veeam Availability Suite הכוללת את הפתרון Veeam Backup & Replication, מציעה וירטואליזציה, שירותי אחסון וענן המאפשרים למרכז הנתונים המודרני לסייע לארגונים לחסוך זמן, לצמצם סיכונים ולהפחית בצורה דרמטית עלויות תפעוליות והוניות.

לדברי ארז עציון, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-C-Data, "הטכנולוגיה המתקדמת של Veeam מתאימה כמו כפפה לסל הפתרונות שלנו. עצם היותנו גוף לפתרונות וירטואליים אשר כוללים שרתים, תקשורת, מערכות אחסון ורישוי של VMware – מאפשר לנו לספק למשווקים שלנו פתרונות מתקדמים לתשתית וירטואלית, עבור מרכזי המחשוב. כמו כן, צוות המהנדסים שלנו מאפשר לתכנן פתרונות בהתאמה לצורכי הלקוחות והמשווקים, כך שמצד אחד יספקו את הדרישות העסקיות והמבצעיות ומצד שני יניבו יתרון עסקי".

"הפתרונות של Veeam מתאפיינים ביכולות אינטגרציה עם מערכות אחסון של ספקים מובילים, לניהול מנגנוני ההגנה בארגון", הוסיף עציון.

ורד ליברמן, מנהלת אזורית Veeam ישראל

ורד ליברמן, מנהלת אזורית Veeam ישראל

לדברי ורד ליברמן, מנהלת מכירות אזורית, Veeam, "נכנסנו לשוק הישראלי לפני ארבע שנים, עם צוות קטן, נחוש וזריז, ובפרק זמן קצר בנינו אקו-סיסטם חכם באמצעות משווקים (Resellers) ושותפים עסקיים. היום, אני גאה לחתום על שיתוף פעולה עם C-Data, לצרף אותה לאקו-סיסטם שלנו, ואני משוכנעת כי יחד נגיע ב-2016 להישגים חדשים וכי נפיק תועלת רבה מן המעורבות וההיכרות של C-Data עם השוק, עם הצרכים והאתגרים של הלקוחות". ‎

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים