עכשיו זה רשמי: לנובו משיקה בישראל שני פאבלטים חדשים

עד כה, מכשירי החברה היו זמינים אצלנו רק בייבוא מקביל או בקנייה מאתרים בינלאומיים ● ה-Phab וה-Phab Plus יימכרו החל מאמצע ינואר אצל מפיצי החברה בישראל, ומחירם המומלץ לצרכן יהיה החל מ-890 שקלים ו-1,390 שקלים, בהתאמה

ה-Phab של לנובו. אוטוטו כאן

לנובו (Lenovo) משיקה בישראל באופן רשמי ולראשונה שני פאבלטים שהוכרזו בספטמבר 2015, המאתגרים את שוק הפאבלטים בגודל המסך שלהם: מכשיר ה-Phab ומכשיר ה-Phab Plus, בעלי מסך בגודל 6.98 ו-6.8 אינץ', בהתאמה.

עד כה, מכשירי החברה היו זמינים בישראל רק בייבוא מקביל או בקנייה מאתרים בינלאומיים, אם לא לוקחים בחשבון את מכשירי מוטורולה מוביליטי, שבבעלות לנובו, המופצים בארץ רשמית על ידי יורוקום.

כמו רבות מיצרניות סלולר נוספות מהמזרח, בהן וואווי (Huawei) ומייזו (Meizu), למשל, גם לנובו מתכננת כניסה לשווקים בעולם כולו, ובחודשים הקרובים היא תשיק את מכשיריה גם באירופה.

רק למי שיש אומץ. Phab Plus

רק למי שיש אומץ. Phab Plus

בשלב ראשון תשיק החברה בארץ את סדרת ה-Phab, שהיא המענה של לנובו לשוק המתפתח של הפאבלטים, המנסה לשלב את היתרונות של שני העולמות במכשיר אחד.

ה-Phab Plus עשוי אלומיניום עמיד אך קל משקל, וזמין בצבעי אפור, כסוף, ושמפניה. המכשיר הוא בעל SIM דואלי וקישוריות 4G LTE, והוא מצויד במצלמת 13 מגה פיקסל אחורית ו-5 מגה פיקסל קדמית ובעל יכולת ה-Panorama Selfie והפלאש לד הדואלי, המסייעים למשתמשים לצלם תמונות בעלות צבעוניות טבעית וגוון עור הדומה למציאות. משתמשים ארגוניים ייהנו מ-Smart Tool, המאפשר צילום שקף מצגת מכל זווית ויישור התמונה על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

24 שעות של זמן שיחה ו-20 יום במצב המתנה

עוד מציינים בחברה, כי ה-Phab Plus הותאם למשתמש ימני או שמאלי ותוכנן במיוחד לשימוש ביד אחת. משתמשים יכולים לבצע לחיצה כפולה כדי להדליק את המסך, לבצע לחיצה ארוכה בכל מקום על המסך לצילום תמונה, לנענע את המכשיר לנעילה, ליצור מקלדת ליד אחת שמתכווצת בהתאמה למצב היד, ולענות לשיחות באמצעות סדרה של פקודות קוליות. סוללת המכשיר היא בת 3,500 מילי-אמפר, המספקת לדברי החברה 24 שעות של זמן שיחה ו-20 יום במצב המתנה, הודות לפלטפורמה מובנית, המגבילה את החום הפנימי של המכשיר.

עוד נושא המכשיר מסך IPS בתצוגת FHD עם חדות של 326ppi בגודל 6.8 אינץ', זיכרון אחסון של 32 מגה-בייט, מעבד סנאפדראגון 615 שמונה ליבתי של קוואלקום (Qualcomm), ו-2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM.

המכשיר השני בסדרה, ה-Phab, הוא בעל מסך HD בגודל 6.98 אינץ' עם סוללת 4,250 מילי-אמפר ומתייחד במאפיין סאונד, הכולל שלושה מיקרופונים ומעבד קול ייעודי, המבטיחים קלט קול נקי בשימוש ברמקול. ה-Phab מציע מ-1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ומעבד שמונה ליבות של קוואלקום, ומשקלו 250 גר'. מכשיר זה מוצע אם מגן אחורי צבעוני בצבעים שחור, לבן, כחול או אדום.

"עם הצגת משפחת הפאבלטים, לנובו מספקת מענה לפופולריות הגוברת של מכשירים בעלי מסך גדול יותר, תוך הבנה של בעיות הניידות של מחשבי הטאבלט. ה-Phab Plus פורץ את הגבולות האלה, כשהוא מאחד את ההנאה מטאבלט יחד עם הניידות של סמארטפון בגוף אחד. ה-Phab Plus מתהדר במסך FHD המותאם לשימוש ביד אחת, ומספק איכות שמע ותמונה מרשימים. כל זאת במסגרת מחיר תחרותית ונגישה במיוחד", אמר ג'ף מרדית, מנכ"ל וסגן נשיא חטיבת הטאבלטים בלנובו.

המכשירים החדשים יימכרו החל מאמצע ינואר אצל המפיצים של לנובו ישראל – חנויות ורשתות הסלולר והאלקטרוניקה, ומחירם המומלץ לצרכן יהיה החל מ-890 שקלים ל-Phab, ו-1,390 ש"ח ל-Phab Plus.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים