אילן בן דב קיבל את אישור משרד התקשורת לעסקת הרכישה של פרטנר

האישור ניתן לאחר שהמשרד הוסיף את התנאי, שלפיו בתום החוזה של רשת דינמיקה מול סלקום, תוכל דינמיקה לעבוד אך ורק מול פרטנר ● בנוסף, התחייבה סקיילקס, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג שנמצאת בשליטת בן דב, כי לא תפעל בדרך כלשהי לניוון המכשירים ● אילן בן דב: "אינני רואה ברכישת פרטנר דבר מובן מאליו - עבורי זהו יום חג"

שר התקשורת, משה כחלון, אישר היום (ד') את עסקת הרכישה של מפעילת הסלולר פרטנר על ידי חברת סקיילקס, שבבעלות איש העסקים אילן בן דב. "אני מברך את אילן ואת שוק התקשורת המקומי לרגל רכישת פרטנר על ידי משקיע ישראלי", אמר כחלון במעמד הענקת האישור לעסקה.

כחלון הוסיף, כי "העסקאות האחרונות בשוק התקשורת המקומי מעידות על האמון שרוחשים לו המשקיעים הישראלים, וכמובן על חוסנו וגודלו של השוק, במיוחד בשנה של משבר כלכלי עולמי עמוק. רכישת חברה בסדר גודל של פרטנר איננה עניין של מה בכך, ואנו עדים להדים הרחבים שעוררה העסקה ברחבי העולם. אני יודע שהשנה הקרובה תהיה שנה של שינויים ורכישות ומאחל הצלחה לענף כולו".

אישור משרד התקשורת ניתן לבן דב לאחר שהמשרד הוסיף את התנאי, שלפיו בתום החוזה של רשת דינמיקה מול סלקום, תוכל דינמיקה לעבוד אך ורק מול פרטנר. בנוסף, התחייבה סקיילקס, שהיא יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג (Samsung) הקוריאנית, כי לא תפעל בדרך כלשהי לניוון המכשירים.

אילן בן דב הודה למשרד התקשורת על העבודה האינטנסיבית שהושקעה בדרך לאישור העסקה. לדבריו, "אינני רואה ברכישת פרטנר דבר מובן מאליו – עבורי זהו יום חג".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים