משועממים? תנו לפייסבוק למצוא את המסיבה בשבילכם

אם פייסבוק כבר יודעת עלינו הכל - מה אנחנו אוהבים, איפה אנחנו גרים, מה מעסיק אותנו ומי חברינו - למה שהיא לא תמצא לנו אירוע שמתאים בול לראש שלנו? הכלי המשודרג של הרשת החברתית עושה בדיוק את זה

בוא(י) אל המסיבה - עם פייסבוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

מזה זמן רב, פייסבוק (Facebook) מאפשרת לבעלי ליינים של מסיבות ומועדונים, כמו גם למפיקי אירועי תרבות וחברה, להקים עמודים ולקדם בהם – כל אחד את האירוע שלו. החל מהיום (ב') עולה הרשת החברתית שלב ומתכוונת להציע אירועים בעצמה – בשלב הזה רק למשתמשי iOS.

לצד האפשרות להראות את רשימת האירועים לאותו היום ולימים הקרובים, פייסבוק מאפשרת לכם להגדיר מה בדיוק אתם מחפשים לעשות ומתי. כמו כן, היא מציגה סעיף חדש בשם "הצעות בעבורך", המבוסס על כלל הנתונים שהיא יודעת עליכם.

מעבר לכך, אתם יכולים למצוא בפיצ'רים החדשים של הרשת החברתית הצעות ממוינות לפי קטגוריות, עם תחומים כמו מוזיקה, אוכל ושתייה, חיי לילה, ספורט וכושר, פיסול וקדרות, קהילה, קולנוע וצילום, מטרות (Causes) ועוד. אם יש לכם חשק לעשות משהו, וכיוון מה יעניין אתכם, פייסבוק מסוגלת להמליץ לכם לאן ללכת. כך, תוכלו למצוא מידע היכן ומתי מתקיים קונצרט, יש פאב, גלריה, שירה בציבור, ערב עיון ועוד. תוכלו לראות את כל אלה ממוינים לפי תאריך, כדי למצוא את המקום הנכון בזמן הנכון. לתזזיתיים מביניכם, שנמצאים בתנועה – עכשיו אתם יכולים להתאים את המיקום שלכם כדי לראות מה קורה בכל עיר שאליה הגעתם, או להציץ במסיבות שיתרחשו בארצות רחוקות. אין לדעת, אם ההצעה תהיה שווה מספיק, אולי תחליטו לקפוץ.

רוצים רק אירועים באיכות טובה!

דבר אחד שפייסבוק צריכה לדעת, כדי להפסיק להציע לנו אירועי סרק משמימים ועל מנת להפוך את הכלי החדש שלה לשווה במיוחד, הוא להבחין בין אירועים באיכות נמוכה לאירועים טרנדיים. די לה להשוות בין מספר מאשרי ההגעה כדי לדעת מה נחשק במיוחד ומה לא עושה את זה לאנשים. אם זה חם ולוהט – גם אנחנו רוצים להיות שם!

אם תצליח הענקית ממנלו פארק לשחק נכון עם קלפי האירועים המחודשים שבידיה, יש מצב שהיא תרוויח עוד משתמשים, שיגיעו אליה רק כי ידעו שממנה תצא הבשורה למסיבת הכי הכי או להשקה שאסור להחמיץ. במקרה כזה של הצלחה, גם מארגני אירועים ינהרו לעשות זאת דרך הרשת החברתית הדומיננטית, וכשקהל ומארגנים מגיעים לאותה נקודה – כסף נשפך כיין.

אי אפשר לדעת איזה אימפקט יהיה לשיפורים הרבים של כלי האירועים, שעד כה פייסבוק לא ניצלה אותו באופן מלא, במיוחד בהתחשב בכך שהרשת החברתית ומשתמשיה כבר מכרים ותיקים. נדמה שלמרות הפלישה לכאורה לפרטיותנו, יש בהתפתחות הנוכחית פוטנציאל להרבה חגיגות ואירועים מושלמים בעבורנו – כאלה שנגיע אליהם כבר באביב הקרוב בהמונינו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים