גוגל מקפיצה אמנים לחיפוש בניידים

בסוף השבוע הציגה החברה את ההמצאה החדשה בדמות הוספת יותר מידע על מוזיקה, טלוויזיה וסרטים הישר לתוך תוצאות החיפוש בסלולר - ומעל הקישורים היוצאים

גוגל עושה בידור. צילום: BigStock

החידוש האחרון במצעד האינסופי של גוגל (Google) להמציא מחדש את תחום החיפוש בטלפונים החכמים, הוא חידוש עשיר בכוכבים. בסוף השבוע הציגה גוגל את ההמצאה החדשה בדמות הוספת יותר מידע על מוזיקה, טלוויזיה וסרטים הישר לתוך תוצאות החיפוש בניידים – ומעל הקישורים היוצאים.

כעת, כאשר מחפשים מוזיקאי בגוגל בסמארטפון, מספקת התוצאה ביוגרפיה בסיסית, קישורים למקומות שבהם ניתן להאזין ליצירותיו ולצפות בו (שיכילו אפליקציות של גוגל עצמה ועוד), ועוד פרטי טריוויה על יצירות האמן, דהיינו מילות שיריו לצד מידע על הופעותיו הקרובות, לדוגמה.

בנוגע לשחקנים, כוכבי הקולנוע והטלוויזיה, גוגל מוסיפה שכבות מידע על סרטיהם העתידיים, או אודות סדרות ופרקים בכיכובם, כולל המלצות. למעשה מדובר על כמעט אותו שירות שמספק IMDb של אמזון (Amazon), רק שהחומרים מה-IMDb נקברים עכשיו עמוק בתוצאות החיפוש, תחת עוד פירוט אינטראקטיבי שמספקת גוגל. זה בדיוק הזמן להזכיר כי במנוע החיפוש היו מודאגים במשך זמן רב מהצלחתה המתקדמת-לאט-אבל-בטוח של אמזון.

הכלי החדש של גוגל יעבוד תחילה בניידים ובטאבלטים מבוססי אנדרואיד. בדיקה העלתה כי טאב אספקת המידע פעיל באנדרואיד לגבי טיילור סוויפט ולהקות קטנות בהרבה שנמצאות בסיבוב הופעות, אבל לא מספק מידע אודות אדל, מסיבה לא ברורה. ואולם יש אבל להניח שבקרוב גם אדל תתפוס את מקומה המכובד במידע החדש שמספקת גוגל, כמו גם רבבות אמנים אחרים שיעשו הכל כדי לככב בתוצאות האמנותיות של גוגל ולהרוויח עוד קהל וכסף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים