בזק בינלאומי העבירה לענן את מערך המחשוב של זריחה תעשיות חלאבין; ההיקף: מיליון שקלים

שלומי צרפתי, מנהל תחום SME בחברה: "המעבר של התחזוקה והניהול של המערכות לניהולנו, יאפשר לזריחה להתמקד בליבת עסקיהם ללא הפרעות"

שלומי צרפתי, מנהל תחום SME בבזק בינלאומי

בזק בינלאומי תנהל את תשתיות המחשוב של זריחה תעשיות חלאבין, ולשם כך העבירה את כלל מערך המחשוב של החברה לענן הציבורי שלה .

המעבר לענן של בזק בינלאומי וניהול מלא של הרשת הווירטואלית של החברה החל בתום פרויקט שנמשך כשלושה חודשים והיקפו עומד על כמיליון שקלים.

בעבר הושתתה מערכת המחשוב של זריחה על אתר מרכזי אחד ושני אתרים משניים. במסגרת הפרויקט התבצעה קונסולידציה מלאה והעברה כוללת של כל מערך המחשוב, המבוסס על תשתיות מיקרוסופט (Microsoft) ומערכות Priority, לענן הציבורי של בזק בינלאומי. בנוסף, שודרגה סביבת המחשוב של החברה ותשתית הדואר האלקטרוני הועברה לסביבה של Office365 בניהולה של בזק בינלאומי.

הודות למעבר של ניהול מערכות המידע לבזק בינלאומי, תוכל זריחה להתמקד בעבודה השוטפת ללא צורך בהפניית תשומות רבות של משאבים לניהול הכולל של סביבת השרתים והמשתמשים. בין היתר, יחסוך המעבר שדרוג תחנות עבודה של המשתמשים ושדרוגי חומרה ותוכנה, חסכון בהוצאות עבור חשמל, מיזוג ,UPS, גיבויים ושטח לשרתים ועוד. מדובר בהיקף חסכון אשר נאמד במאות אלפי שקלים בשנה.

רינה יצחקי, מנהלת מערכות מידע בזריחה תעשיות, מסרה כי "כארגון הפרוש על פני מספר סניפים ובעל מגוון פעילויות, המעבר לענן מהווה עבורנו קפיצת מדרגה בנושא שרידות וזמינות המערכת לכל משתמש ובכל מקום, כולל הסניף שלנו בסין. המעבר לא היה פשוט אבל הצוות של בזק בינלאומי גילו מחויבות להצלחתו של התהליך והשקיעו את מירב המאמצים להשלים את המעבר עם מינימום השבתות והפרעה למשתמשי הקצה. בראיה לעתיד, איננו מוטרדים יותר מתקלות חומרה או תשתית, וערוכים לגידול משמעותי בחברה ככל שנדרש. מעבר לכל, זו התרומה הקטנה של זריחה לשמירה על סביבה נקייה ופחות מזוהמת".

שלומי צרפתי, מנהל תחום SME בבזק בינלאומי, מסר כי "בדומה לחברות יצרניות אחרות, גם קבוצת זריחה הבינה את היתרון הברור במעבר לענן, במיוחד בכל הנוגע לזמינות המידע ולאספקת משאבי מחשוב לעובדיה; כל זאת ביחס עלות\תועלת נמוך ועל פי דרישה וצריכה בפועל. המעבר של התחזוקה והניהול של המערכות לניהולנו, יאפשר לזריחה להתמקד בליבת עסקיהם ללא הפרעות".

בזק בינלאומי העבירה את מערך המחשוב של זריחה תעשיות חלאבין לענן הציבורי שלה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים