"המרחק הטכנולוגי בין מקור הווידיאו למסך הולך ומתקצר"

"הסוד הוא במה שמצוי בתווך, בין מקור הווידיאו לרכיב עליו הוא נראה; יש רכיבים ופתרונות שגורמים לזה לקרות - ובתקציב ריאלי", כך אמר אורי אליהו, שהנחה את הכנס השנתי של החברה

אורי אליהו, דרור מערכות

"המרחק הטכנולוגי בין מקור הווידיאו למסך שהוא נראה עליו לא גדול והדבקת הפער אינה משימה בלתי אפשרית", כך אמר אורי אליהו מדרור מערכות תקשורת.

הדברים נאמרו בכנס, אותו הנחה אליהו, שהחברה קיימה באחרונה באולם האירועים סטוקו בהדר יוסף בתל אביב, בהשתתפות לקוחות, שותפים ואנשי מקצוע רבים. הכנס עסק ב-"יישומי האודיו והווידיאו בעידן ה-Digital Signage", וכלל הצגת מוצרים בתחום של ATEN העולמית, שדרור מערכות היא הזכיינית הבלעדית שלה בישראל.

אליהו אמר כי "הסוד הוא במה שמצוי בתווך, בין מקור הווידיאו לרכיב עליו הוא נראה. יש רכיבים ופתרונות שגורמים לזה לקרות – ובתקציב ריאלי".

הוא ציין כי "כיום, הרבה גופים קטנים רוצים להקים לעצמם חדרי בקרה. הם מתחשבים בשלושה שיקולים מרכזיים בתהליך קבלת ההחלטה: איכות, ידידותיות למשתמש ועלות שפויה. פתרונות טובים, כמו אלה שמציעה דרור מערכות, עונים על שלושת השיקולים האלה גם יחד".

בין הפתרונות של החברה אותם ציין אליהו נמצאת מערכת CM1164, שמסוגלת להקרין וידיאו מארבעה מקורות שונים על מסך אחד, בתצורת Quad. המערכת כוללת ממשק מובנה ומאפשרת להציג כל אחד מהמקורות על כל המסך או על חלק ממנו.

פתרון נוסף, VK2100, מיועד לחדרי ישיבות וחדרי בקרה. מדובר בבקר בינוני שמאפשר שליטה על מגוון רכב של רכיבי קצה דוגמת מסכים, מקרנים, מטריצות ועוד. מדובר במערכת פשוטה לשימוש, שלא מצריכה ידע מוקדם בתכנות.

קארטק נאראיינאן, מנהל מכירות ב-ATEN

קארטק נאראיינאן, מנהל מכירות ב-ATEN

"בשילוב מטריצות ה-KVM והווידיאו החכמות של ATEN, מתאפשר תפעול יציב ונוח", הוסיף אליהו. "זה מאפשר למפעילים שליטה מלאה על חדר הבקרה, דרך אותו בקר, כולל היכולת לשלוט גם במיזוג, בתאורה ובדברים נוספים".

"פתרון כולל ממקור הווידיאו ועד למסך"

האורח המרכזי בכנס, קארטק נאראיינאן, מנהל מכירות ב-ATEN, הציג שורה של מוצרים ופתרונות בתחום האודיו-וידיאו הביתי והמקצועי, שנקרא VanCryst, ובתחום השליטה והבקרה בעולם ה-IT.

"אנחנו מציעים פתרון כולל ממקור הווידיאו ועד למסך, שכולל גם העברת תוכן הווידיאו וגם שליטה מלאה על המקור, והכול במערכת מבית אחד. הפתרון שלנו יכול להיות מאחורי כל מסך תצוגה בתחנות רכבת, שדות תעופה, מסעדות חדרי בקרה או כל מקום אחר. ניתן למצוא את המוצרים שלנו בכל זמן ובכל מקום", אמר.

הוא נתן כדוגמה כמה סיפורי לקוחות שהטמיעו מוצרי ATEN, בהם פאב ספורט אירי, מרכז רפואי בפיליפינים, קול סנטר בעירייה בדרום קוריאה, חדר שרתים של תחנת רוח ושורה של פתרונות שהחברה הטמיעה בצי הדרום קוריאני.

נאראיינאן ציין כי "בניגוד למתחרים, כדי להשתמש במוצרים שלנו לא צריכים להיות מתכנתים. הלקוח יכול לבחור את הפעולות שהוא רוצה לבצע פשוט באמצעות מקלדת או מסך מגע. כל המוצרים שלנו תוכננו ונבנו באופן כזה Matrix Switch, שאין צורך בהטמעת תוכנה נוספת. מדובר בפתרונות מלאים – הכול בקופסה אחת".

"דבר נוסף שהמוצרים שלנו מאפשרים הוא קישוריות בין המסכים", הוסיף. "ניתן לשלוט על כל המסכים ביחד ועל כל אחד מהם בנפרד".

"קפיצה משמעותית ברמה הטכנולוגית של התחום ב-ATEN"

רותם ד., המנהל הטכני של דרור מערכות, ציין כי "בשנה האחרונה הייתה קפיצה משמעותית ברמה הטכנולוגית של תחום האודיו-וידיאו ב-ATEN. החברה, שכבר מתמחה בשוק ה-KVM וכבשה אותו, פועלת באותה נחישות ומקצועיות בתחום האודיו-וידיאו ומשיגה תוצאות מדהימות".

לדבריו, "בניגוד לעבר, שאז המערכות היו במרכז, כיום המשתמש במרכז. פעם, הנורמה הייתה שעל המשתמש ללמוד את התחום, לעשות קורסים ולהשתפשף. כיום מבינים שלא כל אחד הוא דוקטור בתחום. אי אפשר לצפות מכולם שיידעו הכול בעולם האודיו-וידיאו ולכן, הממשקים ידידותיים יותר ונכונים יותר למשתמש מבעבר. פעם הם היו נכונים למשתמש רק אם הוא היה מהנדס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים