הברים בתל אביב מצטרפים לשבוע היזמות העולמי

פתחו יומנים! בין התאריכים 15-22 בנובמבר יתארחו במיטב הברים בעיר ללא ההפסקה כ-20 יזמים, בוגרים וחוקרים של אוניברסיטת תל אביב ● מה תמצאו שם? טיפים, סיפורים מאחורי הקלעים ותובנות למה כישלון זה דבר חיובי

אם שותים - הופכים להיות יזמים מצליחים? צילום: BigStock

כ-20 יזמים, בוגרים וחוקרים של אוניברסיטת תל אביב, ישתתפו במפגשי "יזמות על הבר" שיתקיימו במיטב הברים בתל אביב במהלך שבוע היזמות הבינלאומי שיערך השנה ב-15-22 בנובמבר. במסגרת המפגשים יספרו היזמים את הסיפור שלהם בשיחה לא פורמלית, ישתפו עם הקהל את הגורמים להצלחה, יחלקו טיפים שונים ויסבירו כיצד כל כישלון הוא אבן דרך בדרך להצלחה.

מפגשי יזמות על הבר, המתקיימים בשיתוף ארגון שבוע היזמות הבינלאומי ופורום MIT ליזמות באוניברסיטת תל אביב, מאפשרים לצעירים, שתחום היזמות קרוב לליבם, לפגוש יזמים ותיקים ומנוסים ממגוון תחומים לשיחה בגובה העיניים. בין היזמים שישתתפו במפגשים:  פרופ' אהוד וינשטיין, חוקר ויזם; פרופ' אילנה גוזס, מופקדת הקתדרה לחקר גורמי גידול ומנהלת המעבדה לנוירואנדוקרינולוגיה מולקולרית באוניברסיטת תל אביב. ד"ר איריס גינזבורג, יזמת ומומחית לחדשנות, וכן בוגרי אוניברסיטת תל אביב, יהודה דורון, אנג'ל ומשקיע, היזם יגאל רותם, ינון אקסל, שותף בקרן ההשקעות סיירוס (Cyrus Angel Fund), ואורי לוין, ממייסדי Waze.

שבוע היזמות הגלובלי מתקיים מדי שנה במטרה לחשוף צעירים לעולם היזמות ולעודד אותם לבחון אותה כדרך המאפשרת צמיחה והגשמה. ברחבי העולם יתקיימו באותם תאריכים עשרות אלפי מפגשי יזמות ב-150 מדינות ויותר. בישראל מקיף שבוע היזמות מאות אירועים, מדן ועד אילת. מפגשי יזמות יתקיימו במוסדות אקדמיים, מרכזי יזמות, בתי ספר ומכללות.

"יזמות על הבר" הוא אחד הפרויקטים הוותיקים ובעלי המוניטין בסצנת ההרצאות בברים. עד היום התארחו בפרויקט מיטב בכירי ההיי-טק בישראל למפגש בלתי אמצעי עם צעירים מכל שכבות האוכלוסייה. בין האישים הבולטים שהתארחו בפרויקט: ג'ארד מורגנשטרן, האיש שהמציא את כפתור ה-Like בפייסבוק (Facebook), חמי פרס מקרן הון סיכון פיטנגו (Pitango Venture Capital) וליז וואלד, מנהלת הפעילות הבינלאומית של אינדיגוגו (Indiegogo).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים