אשר גליקמן, MPL: "ארגונים נדרשים לטפל בתהליכים עסקיים הרבה יותר מהר"

"חברות מתקשות להתמודד עם הטיפול בכמויות הגדולות של המידע הנוצר בתוכה ומתקבל מחוצה לה - כמות המסמכים הנוצרת במהלך תהליך עסקי גדולה יותר מבעבר, ויש גם הרבה יותר תהליכים כאלה", אמר גליקמן, מנכ"ל החברה

אשר גליקמן, מנכ"ל MPL. צילום: קובי קנטור

"ארגונים נדרשים לטפל בתהליכים העסקיים היום הרבה יותר מהר מבעבר, חלפו עברו להם הימים של שליחת מכתבים בדואר". כך אמר אשר גליקמן, מנכ"ל MPL.

גליקמן דיבר ברב שיח שנערך לקראת כנס KMDM2015. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב' ה-16 בנובמבר, במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה. את רב השיח הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי גליקמן, שעמד בראש ועדת התכנים של הכנס, "ארגונים מתקשים להתמודד עם הטיפול בכמויות הגדולות של המידע הנוצר בארגון ומתקבל מחוצה לו. כמות המסמכים הנוצרת במהלך תהליך עסקי גדולה יותר מבעבר, ויש גם הרבה יותר תהליכים עסקיים. אם בעבר פקיד תביעות בחברת ביטוח טיפל בפרק זמן נתון בעשר תביעות, הרי שהיום הוא נדרש לטפל במאה תביעות. לכן, כל התהליכים הכרוכים במסמכים צריכים להיעשות יותר מהר".

הוא הוסיף כי "מחקרים מעלים כי עובדים מבזבזים 20% מזמנם על חיפוש מסמכים. המצב כיום הוא שהמידע רב יותר, הוא מבוזר יותר, ועד שהמסמך נמצא, הוא עלול להיות כבר לא רלוונטי".

גליקמן סיכם באומרו כי "ארגונים נדרשים לכלים שיהיו בעלי יכולות אינדוקס גבוהות, לצד יכולות חיפוש חכמות. יש להביא למצב בו התהליכים העסקיים, מבוססי הידע והמסמכים – יהיו מהירים ויעילים יותר".

יניב לוי, CTO ב-SRL מקבוצת מלם-תים

יניב לוי, CTO ב-SRL מקבוצת מלם-תים

יניב לוי, CTO ב-SRL מקבוצת מלם-תים אמר כי החברה מייצגת כמה מוצרים המטפלים בתחום, ביניהם את OpenText, חברה הפועלת בתחום ניהול ידע ארגוני (EIM). לדברי לוי, "נדרש פתרון למיקסום תהליכים ארגוניים – Content Of Things. התוכן הארגוני מגיע במגוון תצורות: מייל, צ'אט, מצגות ועוד. אלא שכאשר התוכן מגיע לארגון, הוא נעצר על ידי המשתמשים, כי הוא דורש תיוג וקטלוג. פתרון שכזה נותן למשתמשים את היכולת 'ללכת עם ולהרגיש בלי', משמע, להיות בסביבה אותה הם מכירים, כאשר מאחור, המידע עובר איסוף תיוג וארכוב". כך, סיכם לוי, "מתאפשרת נגישות למידע מכל מקום".

להרשמה לכנס KMDM2015 לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים