משלחת לקוחות ושותפים מישראל תשתתף בכנס CA World 2015

באירוע, שבמוקד שלו תעמוד כלכלת האפליקציות, יוצגו חידושים, סיפורי לקוחות וסקירות שונות בשורה של תחומים, ובהם אבטחת מידע, ניהול אג'ילי, מחשבי מיינפריים ו-DevOps, ותתקיים הופעה של שריל קרואו

08/11/2015 14:46
כנס CA World 2015

משלחת של כ-20 איש מישראל תשתתף ב-CA World 2015, האירוע השנתי הבינלאומי של CA Technologies, שיתקיים בין 16 ל-20 בנובמבר בלאס וגאס, כמדי שנה בשנים האחרונות.

חברי המשלחת כוללים את אבי באום, מנכ"ל חילן; אלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חילן; שחר אפעל, נשיא ומנכ"ל נס ישראל; דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, המייצגת בישראל את CA Technologies; זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ישראל ב-NessPRO; מאיר אדלר, ה-CTO של CA ישראל; אבי כוכבא, מנמ"ר וחבר הנהלת בנק הפועלים, שאף ירצה בכנס; ומנהלים נוספים מ-NessPRO, בינת, א.מ.ת מיחשוב ועוד חברות.

באירוע, שבמוקד שלו תעמוד כלכלת האפליקציות, יוצגו חידושים, סיפורי לקוחות וסקירות שונות בשורה של תחומים, ובהם אבטחת מידע, ניהול אג'ילי, מחשבי מיינפריים ו-DevOps. בצמוד לכנס יתקיימו אירועים שונים, ובהם תערוכה של שותפים עסקיים והופעה של הזמרת שריל קרואו.

מימין: זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ישראל ב-NessPRO; ודדי דבורסקי, מנהל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, המייצגת בישראל את CA Technologies

מימין: זוהר פרל, מנהל חטיבת CA ישראל ב-NessPRO; ודדי דבורסקי, מנהל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, המייצגת בישראל את CA Technologies

לקוחות שונים יציגו ב-CA World את הפתרונות והיישומים אצלם בארגון, מומחי CA יציגו את הפתרונות השונים מתוצרת החברה וייחשפו כיוונים חדשים. מעבר לידע הרב הנרכש בכנס, יוצרים הלקוחות קשרים עם עמיתיהם ברחבי העולם – קשרים הנשמרים שנים רבות ומסייעים למשתתפים בפרויקטים עתידיים.

הכנס יכלול מאות הרצאות ומצגות של מומחי CA, לקוחות ושותפים עסקיים, ובהם נציגי חברות ענק כגון וריזון (Verizon), אמריקן אירליינס (American Airlines), דלתא (Delta), ו-ויזה (Visa). כוכבא יציג את אבטחתם של שירותי הבנק הדיגיטליים.

אבי כוכבא, מנמ"ר וחבר הנהלת בנק הפועלים. צילום: פלי הנמר

אבי כוכבא, מנמ"ר וחבר הנהלת בנק הפועלים. צילום: פלי הנמר

"הנסיון שמצטבר בישראל מעורר עניין רב בקהיליית CA בעולם והזמנתו של אבי כוכבא, מנמ"ר בנק הפועלים, להרצות בכנס היא אות כבוד לאיכות הפרויקטים המתבצעים בארץ", אמר דבורסקי.

"רמת המומחים והידע של חטיבת CA ישראל ב-NessPRO והניסיון שצברנו ביישום פתרונות הופכים אותנו לגורם מוביל  בקהיליית השותפים העסקיים של CA", אמר פרל. "אנשי חטיבת CA ישראל עוברים הכשרות על ידי החברה העולמית באופן שוטף ומתמחים ברמה גבוהה ביותר במוצרים ובפתרונות השונים".

באחרונה בחרה הנהלת CA העולמית ב-NessPRO כנציגתה בישראל, לאחר 27 שנים שבהן פעלה בארץ כסניף מקומי. כתוצאה מההחלטה הוקמה ב-NessPRO חטיבת  CA ישראל, שמיזגה לתוכה את פעילותה של שלוחת CA בארץ. אגב, בתחילת דרכה, לפני כ-30 שנho' יוצגה החברה בישראל על ידי טכם, ממנה נוסדה NeesPRO.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים