אינטל קפיטל תשקיע בסטארט-אפ הישראלי Sckipio

החברה, שעוסקת בעולם השבבים, היא אחת מ-10 חברות בהן תשקיע הקרן סך כולל של 22 מיליון דולר ● אינטל קפיטל הודיעה על צירוף סטארט-אפ ישראלי נוסף - Parallel Machines - לתיק ההשקעות שלה

קרן חדשה שתסייע לטיפול במגפות. צילום אילוסטרציה: BigStock

אינטל קפיטל (Intel Capital), קרן ההשקעות של אינטל (Intel), הודיעה כי תשקיע סכום כולל של 22 מיליון דולר ב-10 חברות חדשות, בהן Sckipio הישראלית, העוסקת בעולם השבבים. כמו כן, הקרן הודיעה על צירוף החברה הישראלית Parallel Machines לתיק ההשקעות שלה. עד כה השקיעה אינטל קפיטל כ-300 מיליון דולר ב-75 סטארט-אפים ישראליים.

ההכרזה בוצעה בכינוס הפסגה העולמי השנתי של הקרן בסן דייגו. זוהי הפעם ה-16 בה מתכנסת הפסגה, שנחשבת לאחד מאירועי היזמות הבולטים של תעשיית ההיי-טק. בכנס נפגשים יותר מ-1,000 מייסדי חברות, מנכ"לים ושותפים של אינטל, לרבות חברות ויזמים ישראלים.

Sckipio היא סטארט-אפ מרמת גן שפיתח מערכי שבבים המאפשרים העברת נתונים של 1 ג'יגה-בייט לשנייה (מודמים בתקן G-fast) על גבי כבלי נחושת, בקטע האחרון שבין נקודת המיתוג לנתב הביתי.

Parallel Machines היא סטארט-אפ בשלב מוקדם המתמקד ביצירת סביבות מותאמות לאנליטיקה פרדיקטיבית מתקדמת וללמידת מכונה. לחברה משרדים בתל אביב, בוסטון, קליפורניה וסיאטל, והיא הוקמה ב-2014 על ידי יזמים בעלי רקע במחשוב מבוזר, תכנות מערכות, למידת מכונה וסטטיסטיקה מתמטית.

"ההשקעות שעליהן אנחנו מכריזים היום מביאות אותנו לסך השקעות של 500 מיליון דולר השנה", אמר וונדל ברוקס, סגן נשיא באינטל קפיטל והנשיא המיועד של הקרן. "לצד שורה של אקזיטים משמעותיים, אנחנו צופים שזו תהיה אחת השנים החזקות ביותר של הקרן עד היום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים