ההאקרים פרצו לטוויטר של הארץ – לציון "הצהרת פלפור"

יום אחרי התאריך ועם הרבה שגיאות כתיב יצאו ההאקרים נגד מדינת ישראל וההצהרה ההיסטורית ● בהארץ בחרו להגיב בהומור

מעניין מה הלורד בלפור היה אומר על זה... צילום מסך

האקרים בלי ידע היסטורי: חשבון הטוויטר (Twitter) של הארץ נפרץ היום (ג') בידי גולשים פרו פלסטינים, שפרסמו בו ציוצים נגד ישראל ו-"הצהרת פלפור" (כך במקור). הכוונה היא להצהרת בלפור, שנתן שר החוץ הבריטי דאז, לורד ארתור ג'יימס בלפור. אלא שההאקרים פספסו ביום: הצהרת בלפור ניתנה ב-2 בנובמבר – התאריך שחל אתמול.

הפורצים כתבו מספר ציוצים בעברית עילגת, למשל: "בגידת פלפור לא תחזור ושתשלמו ביוקר על הצהרת פלפור", או "שואה נמשכת עליכם עד שתחזירו הזכות לבעליו. היום ומחר אל בני ישראל תתחיבו בביתכם סכיני האינטיפדה מחכה לכם ושהיבריחה חיילכם החמושים" (כל הטעויות במקור). ציוץ לאחר מכן הם העלו תמונה של חייל ישראלי בורח.

בהארץ לקחו את הפריצה לחשבון בהומור ופרסמו בעמוד הפייסבוק (Facebook) שלהם את ההודעה הבאה: "בגידת/הצהרת פלפור? בחייאת רבאק. מישהו השתלט לנו על הטוויטר, אבל עם הנצח לא מפחד. נגיב בזמן הנכון ובמקום הנכון". הם צירפו להודעה לינק לכתבה שפורסמה בעיתון הארץ לאחר פריצה שבוצעה לאתר של העיתון בינואר 2012, אז התנצל ההאקר והבטיח שלא יעשה זאת שוב.

אתמול מלאו 98 שנים להצהרת בלפור, שנגדה יצאו ההאקרים. הוא כתב ללורד רוטשילד, יו"ר ההסתדרות הציונית בבריטניה, כי ממשלת הוד מלכותו "רואה בעין יפה" הקמת בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל.

צילום מסך

צילום מסך

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים