טלדור ערכה פרויקט אחסון ומחשוב של נימבל וסיסקו ב-Plus500

הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים

נרכשת. טלדור

טלדור ערכה פרויקט להטמעת מערכות אחסון ומחשוב ב-Plus500. הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

Plus500 עוסקת במסחר בחוזי הפרשים על מניות, סחורות, מדדים, מטבעות חוץ ותעודות סל, ומנהלת מיליוני תעבורות מסחר בחודש. בפרויקט הוטמע מערך האחסון ההיברידי של נימבל (Nimble Storage) בשילוב פתרון UCS (מערכת מחשוב מאוחד) של סיסקו (Cisco).

פתרון האחסון, שכעת מטפל בהיקף ראשוני של עשרות טרה בייטים, יהווה את בסיס מערך האחסון בסביבת הפיתוח של החברה בחיפה. ה-SmartStack של נימבל מבוסס על פתרון המשמש לאחסון מידע מבסיסי נתונים SQL, ומספק זמני תגובה של פחות מ-1 מילי-שניה בממוצע, עם יכולות הגנה ושרידות. זאת, לצד ביצועים גבוהים ויכולת לשחרר צווארי בקבוק, חסכון בעלויות ויכולות ניהול.

פתרון ה-UCS של סיסקו כולל שרת, פתרון מערך מיתוג רשת ותמיכה בווירטואליזציה. השילוב של שתי המערכות מאפשר ל-Plus500 יישום קל ומהיר, ניהול הדטה סנטר בצורה מאוחדת ויעילה, התמודדות פשוטה עם גידול בדטה סנטר והשגת רמת ביצועים גבוהה.

עידן משעל, מנהל ה-IT של Plus500, אמר כי "החברה מציעה כיום תיק פעילות שמורכב מיותר מ-2,000 מכשירים פיננסיים. בהתאם לכך, היא זקוקה למערך אחסון עם ביצועים גבוהים, מערך יעיל, חכם וזמין. רצינו רמות ביצועים גבוהות ביותר בכל סוג של עומס, יכולת לאחסן יותר נתונים בפחות מקום, רמת שרידות גבוהה, ופשטות ניהול. הטכנולוגיה של נימבל משלבת בצורה חכמה – פתרון אחסון מבוסס פלאש יחד עם דיסקים, ומספקת לנו את יחס העלות/תועלת הטוב ביותר".

כפיר שפיר, מנהל מכירות נימבל ישראל, הוסיף כי "עם הצרכים הגדלים והולכים של הדטה סנטר כיום, ארגונים נתקלים באתגרים גדולים מאוד לשמירת ביצועים שמשפיעים על החזר ההשקעה. פתרונות נימבל המשולבים עם פתרונות אחרים, מאפשרים לנהל את השרתים, האחסון והתקשורת בדטה סנטר בקלות רבה יותר, מנקודת ניהול אחודה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים