"יש שינוי גדול מאוד בכל מה שקשור ל-IT – והשינוי הזה משפיע על החברות"

כך אמר פייר פאולו טליינטו, סגן נשיא לענייני מכירות ב-CA לאזור דרום EMEA ● טליינטו הסביר כיצד השינוי המדובר בולט ונראה במיוחד בשלושה תחומים עיקריים, וכיצד ניתן כך למצוא את הפוקוס של החברה ואת המקום שבו היא עושה את מירב המאמצים

פייר פאולו טליינטו, סגן נשיא לענייני מכירות ב-CA לאזור דרום EMEA

"לפני כמה שבועות הופתעתי בזמן שביקרתי לקוח שלנו, בנק. עכשיו, חשוב לי להגיד ש-CA היא אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם, אבל לבנק הזה היו יותר אנשי פיתוח מאשר אצלנו בחברה. באיזושהי דרך יצא שהבנק הוא יותר חברת תוכנה מאשר אנחנו". כך אמר פייר פאולו טליינטו, סגן נשיא לענייני מכירות ב-CA לאזור דרום EMEA, במהלך הרצאה שנתן לפורום המנמ"רים C3 של אנשים ומחשבים. ההרצאה ניתנה באירוע הפתיחה של מפגש הפורום בברלין, אותו הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

טליינטו המשיך והסביר על הגישה של CA לתהליכים שקורים בתקופה הנוכחית בעולם ה-IT. "זה אומר לנו שיש שינוי גדול מאוד בכל מה שקשור ל-IT – והשינוי הזה משפיע על החברות. אבל אפשר להגיד שהשינוי הזה בולט ונראה במיוחד בשלושה תחומים עיקריים: הראשון הוא הגמישות במערכות ה-IT שיהיו יותר אג'ייל. השני, הוא כמובן ההגנה (Security), לא רק במובן הבסיסי של לשמור על כל המידע שלך מוגן ועל השימוש בצורה בטוחה, אלא גם על הגנה שמאפשרת ללקוחות לבצע יותר כי הם לא חוששים מבעיות שונות. התחום השלישי הוא הדרך שבה אנחנו משחררים ומשתמשים באפליקציות- וכאן אנחנו לא מדברים על שיפורים קטנים כל פעם, אלא על שיפור במהירות שחרור האפליקציות לשוק ב-100% או 200% כל פעם. בשילוב של שלושת התחומים האלה, ניתן למצוא את הפוקוס של CA ואת המקום שבו היא עושה את מירב המאמצים שלה".

כדי לתמוך בשלושת עמודי התווך, ביצעה החברה בחודשים האחרונים מספר רכישות. CA רכשה את Grid-Tools שמתמחה בתוכנות לבדיקות אוטומטיות במטרה להאיץ את תהליכי הפיתוח והמעבר לייצור. כמו כן נרכשה Rally שלה פתרונות להאצת תהליכי פיתוח ושירותים. בתחומי אבטחת המידע רכשה CA שתי חברות – IdMlogic ו-Xceedium, וזאת כדי להרחיב את היכולת לתת פתרון שלם ואינטגרטיבי בין סביבות שונות לאתגרים האבטחתיים שעומדים בפני כל מנמ"ר.

טליינטו סיים את דבריו בהתייחסו לשותפות ש-CA החליטה עליה עם נס, שבמהותה באה לחבר בין הפתרונות והמוצרים שלה עם היכרות השוק ויכולות הדליברי של נס בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים