על טעויות משלמים

דבריו של נתניהו לפיהם המופתי של ירושלים הוא זה ששכנע את היטלר "לשרוף את היהודים" הביאו את כוכבי הרשת ליצור ממים ארסיים במיוחד

מקור: עמיר שיבי

הדברים הלא נכונים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפיהם המופתי הפלסטיני של ירושלים, חאג' אמין אל חוסייני, הוא זה ששכנע את אדולף היטלר להחליט על הפתרון הסופי ולחסל את היהודים הציתו את דמיונם של יוצרי הרשת. בעקבות הדברים, שהוכחשו על ידי היסטוריונים, הם העלו הבוקר (ד') לרשתות החברתיות עשרות רבות של ממים ופרסמו הודעות וציוצים למכביר.

נתניהו טען בנאום שנשא אמש בפני הקונגרס הציוני, שהתכנס בירושלים, כי אל חוסייני שכנע את הצורר הנאצי "לשרוף את היהודים". אלא שעל פי מומחים, הפגישה ביניהם התקיימה לאחר שהחל ביצוע הפתרון הסופי.

בין המצייצים בעקבות האמירה היה אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של הערוץ הראשון, שיודע דבר או שניים על היסטוריה עולמית. הוא כתב כי "בביוגרפיה המונומנטלית של איאן קרשו, גדול המומחים בעולם, על היטלר לא מוזכר כלל האדם ששכנע אותו להשמיד את היהודים. מחדל קשה של היסטוריון מוערך".

נועם ר' צייץ ש-"אחרי שראש ממשלת ישראל ראה חיילים בריטים מהחלון, פגש את אריק שרון בטנק, פיקד על גנדי וזיכה את היטלר, השלב הבא הוא חייזרים. מארק מיי וורדס".

אמיר שפרלינג "טען" שהיטלר אמר: "התכוונתי לכתוב ספר ילדים בספרדית בשם מוי כיף, והמופתי שכנע אותי לכתוב את מיין קאמפף".

יוצרי הממים היו יצירתיים וארסיים אף יותר, וכללו בהם את הדמויות של נתניהו, המופתי והיטלר, אבל גם דמויות אחרות, כמו Soup Nazi מסיינפלד, כריס קרוקר, שיצר את הסרטון המפורסם !Leave Britney Alone ואפילו ד"ר אבשלום קור. המיטב לפניכם:

מקור: עידו רוזנטל

מקור: עידו רוזנטל

 

מקור: דוד ספרא

מקור: דוד ספרא

מקור: שירה גולדמן ורז ציפריס

מקור: שירה גולדמן ורז ציפריס

 

מקור: רונה טל

מקור: רונה טל

זה מה שהיה לעמוד סטטוסים סמולניים להביע על המקרה:

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים