האם פפסי תהפוך ליצרנית טלפונים?

החברה תשחרר בשבוע הבא מכשיר סלולר לשוק הסיני, אולם לא תפיץ אותו מעבר לכך ● לא ברור האם היא תשיק מכשירים נוספים בחודשים הקרובים

שחקנית חדשה בשוק המכשירים הסלולריים? פפסי

האם פפסי (Pepsi), יצרנית המשקאות, מתכוונת להפוך גם ליצרנית טלפונים? אולי לא באופן גורף, אבל החברה מתכוונת לשחרר בשבוע הבא טלפון שיישא את שמה, Pepsi P1, לשוק הסיני, באירוע מיוחד שייערך בבייג'ינג.

הטלפון מיוצר על ידי זכיינית מקומית. הוא יציג מאחור את הלוגו של החברה וערכת הנושא, ואולי אף ממשק ההפעלה, יקבלו את הצבעים ואת המראה שלו. לא ברור מה יציע הטלפון מעבר לכך שקשור לפעילות של פפסי.

כמו כן, לא ברור האם מדובר במכשיר אחד או שפפסי מתכוונת להשיק עוד מספר מכשירים בחודשים הקרובים. כך או כך, מדובר במכשיר עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית 1,920 על 1,080 פיקסל. הוא מבוסס על מערכת העל שבב MT6592 של מדיה-טק (MediaTek) עם שמונה ליבות Cortex-A7 שפועלות במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ, ועם אנדרואיד 5.1 (Android 5.1).

תמונה ומפרט של ה-Pepsi P1, כפי שהודלפו לאתר סיני

תמונה ומפרט של ה-Pepsi P1, כפי שהודלפו לאתר סיני

המכשיר יגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, כשלא ברור אם הוא יכלול תמיכה בחריץ הרחבה או לא. מאחור הוא יצויד במצלמת 13 מגה-פיקסל ומקדימה – במצלמת 5 מגה-פיקסל. הסוללה תציע נפח עבודה של 3,000 מילי-אמפר לשעה. ה-Pepsi P1 יעלה 205 דולר.

"החברה מתאימה את עצמה לתרבות"

פפסי לא מתכוונת לשווק את המכשיר באופן גלובלי, אף על פי שיש לשער שהוא יימצא את דרכו גם לחנויות הסיניות שמוכרות לכל העולם. יצוין כי היא מתכוונת לשווק עם המכשיר כמה אביזרים משלימים.

דובר מטעם החברה אמר כי "פפסי תמיד מתאימה את עצמה לשינויים בתרבות וכיום, טכנולוגיה היא עמוד מפתח בתרבות שלנו ונמצאת בלב האינטראקציה עם הצרכנים".

הוא ציין ש-"מוצרים אלה יהיו זמינים בסין בלבד, וזה דומה למאמצים אחרים שביצעה החברה ברחבי העולם באחרונה, בכלל זה אביזרים ומוצרי הלבשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים