פפסי התנצלה על יישום ל-iPhone שמציג נשים בצורה סטריאוטיפית

היישום Before you score מציג 24 דמויות של נשים, לדברי החברה "כדי לעזור לגברים להשיג בחורות" ● בין היתר, מוצגות שם דמויות של פאנק-רוקרית, שחקנית, אומנית וצמחונית ● ההתנצלות נמסרה בעקבות פניות שנתקבלו בפפסי ● בהודעה של החברה נכתב, כי "אנחנו מתנצלים אם היישום פגע במישהו ומודים לכם על המשובים"

חברת המשקאות הקלים פפסי (Pepsi) פרסמה אתמול (א') התנצלות בעקבות יישום חדש שלה ל-iPhone, ובו הבטיחה לעזור לגברים "להשיג בחורות" על ידי פרסום 24 דמויות סטריאוטיפיות של נשים. לדבריה, היישום החדש "לא כל כך עדין".

היישום Before you score מאפשר לגברים לצפות בדמויות ולקבל מידע עליהן באמצעות האינטרנט, בין היתר מה הן נשים אוהבות. בין היתר, כולל היישום דמויות של פאנק-רוקרית, שחקנית, אומנית ובחורה צמחונית. כדי להרשים את האחרונה, למשל, מציע היישום רשימה של מסעדות רלוונטיות. "אם אתה רוצה שהלילה יהיה מוצלח", נאמר בסרטון תדמית שפורסם ביו-טיוב (YouTube), "היישום הזה נותן לך מידע ומאפשר לך לדבר עם 24 סוגים של נשים".

התנצלותה של פפסי ניתנה לאחר תגובות נזעמות שהגיעו אליה. מהחברה נמסר, כי מדובר ביישום הומוריסטי, אולם "אנחנו מתנצלים אם הוא פגע במישהו ומודים לכם על המשובים".

עם זאת, מבדיקה שנערכה על ידי סוכנות הידיעות הצרפתית עולה, כי עדיין ניתן להוריד את היישום ב-AppStore.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים