המבוכה הגדולה של מנכ"ל בלקברי

ג'ון שן הציג את המכשיר החדש של החברה, ה-Priv, כאשר כל מה שרק קיווה שלא יקרה קרה, וכל מה שציפה שיבוא בקלות, כמעט ולא בא בכלל ● קשה לצפייה

מטלפונים פורצי דרך לאבטחת סייבר. בלקברי

ג'ון שן, מנכ"ל בלקברי (BlackBerry), הציג בסרטון וידיאו ראשון את המכשיר החדש של החברה, ה-Priv, שהוא הראשון שלה שמבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) מבית גוגל (Google), אך לא בטוח שזה דמו שהוא בדיוק ירצה לזכור. המכשיר בקושי עבד, תוך שהוא מציג גמגומים די רבים ובאמצע הדמו נזכר שן שבכלל מדובר במכשיר חדש שצריך, כמו כל מכשיר אנדרואיד חדש, לעבור מספר הגדרות כדי שניתן יהיה לתפעל אותו באופן מציאותי.

לאחר שהוא ניסה להפעיל את הדפדפן Chrome ללא הצלחה כמובן, הוא פשוט התחיל למלמל, להזיז את האצבעות מעל המכשיר ומעל האייקונים של האפליקציות האחרות, עד שהוא טורח לציין באוזני הכתבת כי מדובר ביחידת דמו, וכי "אני צריך להגדיר אותו".

שן גם הציג את המקלדת הנפתחת מהחלק התחתון של המכשיר, שאמורה להיות אחת מתכונות המפתח שלו, כשהוא מוסיף, בלי ממש להראות משהו, שהמשתמשים יוכלו להשתמש באצבע שלהם ממש כמו בעכבר במחשב PC.

כשהכתבת שואלת האם זה יהיה הטלפון שיחזיר את משתמשי בלקברי שנטשו בעבר את החברה בגלל שהיו זקוקים למערכת הפעלה אחרת, שון עונה, תוך שהוא שוכח שנתח השוק של מערכת ההפעלה הנוכחית של החברה עומד על כ-0.3% בסקרים אחרונים של IDC: "אני חושב שכולם אהבו את BlackBerry 10. הם באמת אהבו. אבל אין מספיק אפליציות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים