VMworld 2015: היחסים בין מיקרוסופט ו-VMware מתחממים, נשכחת יריבות העבר

שני בכירי החברות הודיעו מעל בימת המליאה על שיתוף פעולה בפרויקט של ניהול מכשירי קצה

סנג'אי פונן, סגן נשיא VMware

"מאחורי הקלעים השוו את המפגש המשותף שלנו על במה אחת למפגש של מיכאיל גורבצ'וב ורונלד רייגן, שמשתפים פעולה", אמר סנג'אי פונן, סגן נשיא VMware, על במת המליאה בכנס VMworld 2015, שנחתם בסוף השבוע בסן פרנסיסקו.

את הדברים הוא הפנה לג'ים אלקוב, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט (Microsoft), שעמד לצדו על הבמה, ובכך סימנו השניים את סיום היריבות הקשה בין שתי החברות. "אני חושב שאתה רייגן הגבוה, ואני הגרסה ההודית של גורבצ'וב", התלוצץ פונן.

לדברי פונן, שתי היריבות המרות, מיקרוסופט ו-VMware, עבדו בשנה האחרונה בשיתוף פעולה הדוק יותר, תחת ניהולו של סטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט החדש יחסית.

תוצאת שיתוף הפעולה היא פרויקט A2, שירות חדש המשלב בין מוצר AirWatch של VMware ל-Windows 10 החדשה של מיקרוסופט. משתמשי Windows 10 יכולים להיכנס מכל מקום לחשבון הארגוני שלהם ולקבל את שולחן העבודה שלהם, עם כניסה לכל היישומים הארגוניים שהם משתמשים בהם.

פרויקט A2 התאפשר בזכות כלים חדשים שמיקרוסופט שילבה ב-Windows 10, המקילים על אנשי ה-IT בארגונים לעבוד מול מכשירי קצה שונים ולוודא שהם מצייתים למדיניות החברה. החברה מאפשרת את התכונה הזאת גם בתוכנה שלה לניהול מכשירי קצה, אך כעת הוסיפה אותה גם בעבודה מול חברות אחרות, כמו VMware.

שיתוף הפעולה בין שתי היריבות, שעוד התקוטטו בכנס VMworld של 2014, מסמן את שינוי המדיניות של מיקרוסופט מול חברות תוכנה מתחרות תחת ניהולו של נאדלה, כמו גם את שאיפותיה הגדולות מ-Windows 10. מיקרוסופט פרסמה כי היא מתכננת שבתוך שלוש שנים יהיו מיליארד מכשירים המריצים את גרסת חלונות הנוכחית. כדי להגיע ליעד הזה עליה לתת סיבות טובות לארגונים לשדרג למערכת, ונראה ששיתוף הפעולה החדש יסייע לה במיוחד בתחום הארגונים הגדולים – אלה שמשתמשים בפתרונות של VMware.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים